عبدالمجید شیخی گفت: مدیرانی که شیفتگان قدرت، ثروت و مقام هستند ضد ارزشهای اسلامی حرکت می کنند و حقوق نجومی دریافت می کنند این در حالی است که سنگ بنای مدیران ثروت اندوز در زمان دولت سازندگی شکل گرفته است و دولت یازدهم شیب تبعیض حقوقی را تشدید کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۰۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

عبدالمجید شیخی اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حقوق نجومی مدیران اظهار داشت: دریافت و پرداخت حقوق نجومی به مدیران در واقع هجوم به ارش انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و نادیده گرفتن موازین اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مدیرانی که برای حقوق مسوولیت می گیرند نه خدمت افزود: در دستگاه های دولتی، احراز مسوولیت به گونه ای شده است که برخی مدیران برای خدمت بیشتر مسوولیت را دریافت نمی کنند بلکه برای دریافت منفعت بیشتر مسوولیت می گیرند تا هر چه بیشتر بتوانند پول به دست آورند.

شیخی خاطر نشان کرد: آموزه شهید بهشتی را برخی مدیران از یاد برده اند به جای اینکه شیفتگان خدمت باشند به تشنگان قدرت مبدل شده اند.

وی در ادامه بیان داشت: مدیرانی که شیفتگان قدرت، ثروت و مقام هستند ضد ارزشهای اسلامی حرکت می کنند این در حالی است که سنگ بنای مدیران ثروت اندوز در زمان دولت سازندگی شکل گرفته است و دولت یازدهم شیب تبعیض حقوقی را تشدید کرد.

 این اقتصاددان خاطر نشان کرد: افزایش بیش از  500 درصدی حقوقی که وزرا،رییس جمهور،معاونین وزرا و مدیران رده های بالایی می گیرند، نقض اجتماعی تمام عیاری است که دولت نسبت به آحاد مردم ایجاد کرده است.

ارسال نظرات