مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سبزوار خبر داد
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سبزوار از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در بیش از 170پایگاه بسیج شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۱۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
حجت الاسلام جعفر خوش سیما در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به افتتاحیه این طرح در ۱۷خرداد ماه در سراسر کشور توسط سردار نقدی اظهار داشت: بیش از ۱۷۰پایگاه بسیج در سبزوار با اجرای این طرح گامی موثر در راستای پر کردن اوقات فراغت بسیجیان برداشتند.
 
وی با بیان اینکه مهم ترین برنامه های این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان برگزاری جلسات روخوانی و روانخوانی قرآن، تفسیر و و ترویج سبک زندگی قرانی در بین شرکت کنندگان است تصریح کرد: با پایان ماه مبارک رمضان این طرح در فاز دوم و با برنامه های متنوع دیگر ادامه می یابد.
 
خوش سیما همچنین با بیان اینکه برنامه های تابستانی اجرا شده در این طرح در قالب های تربیتی ،اخلاقی و سبک زندگی اسلامی خواهد بود تاکید کرد: استفاده از پتانسیل بالای نوجوانان در خصوص ارتقاء سطح فرهنگ و انتقال آن به خانواده نقش بسیار پررنگی در ترویج فرهنگ دینی در جامعه خواهد داشت.
 
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سبزوار در ادامه از اجرای طرح مکمل جوانه های صالحین در فصول پاییز زمستان و بهار آینده خبر داد و عنوان نمود : با برنامه ریزی های انجام شده پس از اتمام طرح جوانه ها افراد برتر به صورت مستمر در ادامه برنامه ها حضور پیدا خوهند کرد.
 
وی هدف از اجرای طرح جوانه های صالحین را جذب حداکثری نوجوانان به بسیج و پرورش روحیه انقلابی در بین آنها دانست و افزود: پر کردن اوقات فراغت نوجئانان در این زمان با مفاهیم دینی و قرآنی می تواند راهگشای بسیاری از معضلات آنها در آینده باشد.
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها