یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:
یک استاد دانشگاه گفت: مسئولان فکر می کنند اگر فرهنگ را به حال خود رها کنند برای جامعه ما بهتر است درحالیکه بر اساس انقلاب و نظام اسلامی دولت باید فرهنگ اسلامی را گسترش بدهد تا جلوی فساد گرفته شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۳۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹
احمد رضا بسیج استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متأسفانه دولت یازدهم در همه زمینه ها مخصوصاً فرهنگی عملکرد مثبتی نداشته است.

مسئول بسیج اساتید چهار محال و بختیاری افزود: مسئولان فکر می کنند اگر فرهنگ را به حال خود رها کنند برای جامعه ما بهتر است درحالیکه بر اساس انقلاب و نظام اسلامی دولت باید فرهنگ اسلامی را گسترش بدهد تا جلوی فساد گرفته شود.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: دولت هیچ نظارتی بر نشر کتاب ها، موسیقی، فیلم و تئاتر نداشته و آنها را به حال خود رها کرده است و هر بار که به مسئولان در این خصوص  اعتراض می شود اظهار بی اطلاعی می کنند که این عذر بدتر از گتاه است.

بسیج تأکید کرد: متولیان فرهنگی در این زمینه وظیفه مهمی بر عهده دارند و باید حساسیت بیشتری به خرج داده و نظارت دقیق تری داشته باشند تا وقتی این نظارت و احساس مسئولیت نباشد روز به روز فرهنگ کشور ما ضعیف تر می شود.

ارسال نظرات