قاسم جعفری در گفتگو با «بسیج»:

عامل حقوق های نجومی ضعف تئوریک دولت اعتدال است/اردوگاه رسانه ای دولت دچارتناقض شده است

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادی که چندبار به آقای روحانی گفتم این است که به لحاظ تئوریک در مبنایی که به نام اعتدال تعریف کرده ضعف دارد.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۵۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

قاسم جعفری،نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که چرا دولت در برخورد با مدیران متخلف مالی سهل انگاری می کند؟ گفت: دولت واکنش هایی که نسبت این معضل دارد در حد گفتار است و باید قاطعیت خیلی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: عدالت علوی و قرآنی این اقتضائات را دارد که با بی عدالتی برخورد شود و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند که بحث حقوق های کذایی ویا نجومی نباید مشمول طول زمان بشود.

جعفری تصریح کرد: در هیمن راستا اردوگاه رسانه ای دولت دچارتناقض شده است آنها روزهای اول از عملکرد این مدیران دفاع می کردند و می گفتند که حق آنها است و متخصص هستند و وقتی دیدند که مطالبه برخورد با مدیران و حقوق های نجومی همه گیر شده است به نوع دیگری قلم می زنند واین نشان می دهد که در این زمینه مبنایی وجود ندارد.

وی افزود: من ایرادی که چندبار به آقای روحانی گفتم این است که به لحاظ تئوریک در مبنایی که به نام اعتدال تعریف کرده ضعف دارد.

جعفری اظهار کرد: اعتدال به سرنوشتی دچار شده که دوران اصلاحات و گفتمان تمدن ها به آن دچار شد و به نتیجه نرسید؛چون اعتدال روحانی در حکمت نظری رنج می برد نمی تواند در عمل توفیقی بدست آورد و معتقدم اعتدالی که آقایان ترویج می کنند با اعتدال قرآنی متفاوت است. بر همین اساس کسانی در جایگاه هایی قرار گرفته اند که شایسته آن نیستند و اعتدال باید از ریشه در انتصابات مدیران خود بازنگری کند.

ارسال نظرات