خبرهای داغ:
بیانیه لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع)؛

روز قدس، پرچم حمایت دائمی از فلسطین و آزادی قدس شریف را برافراشته نگه داشته است

روز جهانی قدس، ابتکاری راهبردی و یادگار برجسته حضرت امام خمینی(ره) است، که پرچم حمایت دائمی از فلسطین و آزادی قدس شریف را برافراشته نگه داشته است.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۶۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) بمناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای را صادر کرد، که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حوادث غم‌بار دنیای امروز به ویژه در جغرافیای مناطق اسلامی، بیش از پیش آشکار می‌سازد که اعلان روز جهانی قدس از سوی آن حکیم فرزانه حرکتی حکیمانه، ابتکاری راهبردی، هوشمندانه و آینده‌نگرانه و یادگاری برجسته بود که در جهت بیداری و بسیج عمومی و اتحاد امّت اسلامی در تقابل با چپاولگران، دزدان و جنایتکاران بین‌المللی حاکم بر جهان است.

با گذشت قریب به 70 سال جنایت و ددمنشی‌ این رژیم صهیونیستی و هم پیمانان سفاکش که از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده‌اند و به زن و کودک و پیر و جوان رحم ننمودند از کشتار مردم گرفته تا ویران کردن مزارع و خانه‌ها، تعرض به نوامیس مسلمانان، شکنجه و آزار جوانان، آواره‌کردن میلیون‌ها فلسطینی و زیر پا گذاشتن کرامت مردمی که فقط می‌خواستند در خانه و سرزمین مادری خود زندگی کنند گناه نابخشودنی است که صهیونیست‌ها تاوان آن را پس خواهند داد و انشاالله به زودی پیش‌بینی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) محقق خواهد شد که تا کمتر از ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل بر صحنه گیتی وجود نخواهد داشت.«وَلا تَهِنوا وَلا تَحزَنوا وَأَنتُمُ الأَعلَونَ إِن كُنتُم مُؤمِنينَ»1

افکار جهانی امروز به خوبی می‌داند که جنگ، فساد و کشتار نیابتی گروه‌ها و جریان‌های تکفیری و وهابی تروریست در ممالک اسلامی از جمله در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین تا رویدادهای امروز افغانستان، پاکستان، ترکیه، عربستان، اردن، مصر، میانمار، نیجریه، لیبی، اردن، قطر و غیره، همچنین محاصره و کشتار وحشیانه‌ مردم مظلوم غزه و کرانه باختری، حلقه‌های به هم وابسته و پیوسته‌ی سلسله توطئه‌هایی است که طراحی و فرماندهی پشت صحنه آن مشتی صهیونیست نژادپرست و سفاک هستند که اهرم‌های قدرت جهان و کانون فرمانروایی آمریکا و اتحادیه اروپا را در چنگال خود دارند.

امسال بزرگداشت روز جهانی قدس روی دیگری به خود گرفته است و ددمنشی حکام بحرینی در برخورد با روحانی انقلابی آیت الله شیخ عیسی قاسم، که سن فعالیتش از سن تأسیس حکومت جبار بحرین بالاتر است موجی از نارضایتی را بین مسلمانان به راه انداخته است.

و اما از سوی دولت‌های غیر مردمی قطر و عربستان به جای چاره‌اندیشی برای آلام مسلمانان، همه ظرفیت خود را در اختیار غرب و صهیونیست قرار داده‌اند تا شاید به پشتوانه آنان بتوانند چند صباحی دیگر به حیات ننگین خود ادامه دهند. «وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ»2

امروز استکبار جهانی برای کم رنگ‌کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می‌نماید علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب‌های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی یا جنگ داخلی و فرقه‌ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود.  

لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع)، ضمن حضور ر شور در این فریضه عظیم از عموم مسلمانان در جهان به ویژه مردم مسلمان ایران اسلامی دعوت می‌کند ضمن اتحاد خود حول محور مقاومت اسلامی و حمایت و پشتیبانی از آرمان آزادی قدس شریف، با حضور و مشارکت در این راهپیمایی عظیم، تنفر و برائت خود را از صهیونیسم و رژیم جعلی اسرائیل و حامیان و متحدان جهانی و منطقه‌ای آن و در رأس همه، آمریکا اعلام نمایند . شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» را از عمق جان فریاد زنند و از دستگاه سیاست خارجی کشورمان می‌خواهیم با تحرک بیشتر و انقلابی از آرمان مقاومت در منطقه دفاع کند.

«وَاعِدُّوا لَهُمْ مَااسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّاللَّهِ وَ عَدُوَّکُمْ»3

 

لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم
10 تیر 1395 ه.ش/24 رمضان‌المبارک 1437 ه.ق

 

 

 

 

1. و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید! (آل عمران آیه 139)

2. آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند. (شعراء آیه227)

3. هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! (انفال آیه60)

ارسال نظرات