مسئول صالحین سپاه ناحیه میثم مشهد یکی از برکات حلقه‌های صالحین را ترغیب جوانان به حضور در مساجد دانست.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۶۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
حجت الاسلام آقامحمدی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، بیان داشت: با توجه به بعد تربیتی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، ماهیت این حلقه‌ها ایجاب می‌کند که در مراسم مذهبی مساجد بویژه شب های قدر حضور منسجم تری داشته باشند و یکی از آثار مبارک تشکیل این حلقه‌ها ترغیب جوانان به حضور در مساجد است.

وی ادامه داد: به همین دلیل، ما در صالحین سپاه ناحیه میثم جهت حضور گسترده این حلقات در مراسم های ماه مبارک رمضان در مساجد برنامه ریزی نمودیم به این منظور کلیه حلقات صالحین پایگاه ها به صورت دسته جمعی در مساجد حضور داشته و با شرکت در نماز جماعت و مراسم دعا در خدمت به مومنین به خادمین مساجد در اموری مانند کفشداری، توزیع کتاب و افطاری کمک می کنند.

حجت الاسلام آقامحمدی افزود: از دیگر کارهای صورت گرفته در این ایام پاسخ به شبهات دینی و شرح وصیت امیرالمؤمنین علیه السلام  توسط مربیان و سرگروه های گروه های صالحین برای حلقات و عموم مردم می باشد.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان بهار قرآن می باشد، نمی توان در این ماه برنامه بدون حضور پر رنگ قرآن اجرا نمود از این رو برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات قرآنی در در دستور کار صالحین ناحیه میثم قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها