فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد از دستگيری سارق حرفه ای منزل با 42 فقره سرقت خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۷۷
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال  بختیاری، سرهنگ دوم"سيد روح اله موسوی"در اين رابطه گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شهركرد، موضوع در دستور كار ماموران پاسگاه انتظامی چالشتر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهركرد افزود: سارق توسط واحد گشت پاسگاه چالشتر در حين سرقت از منزل نيمه ساز دستگير و جهت تحقيقات به مقر انتظامی دلالت كه با تحقيقات اوليه به سرقت از يك باب منزل نيمه ساز در چالشتر اعتراف كرد و در اين راستا پرونده تشكيل و متهم به دادسرا اعزام كه پس از تفهيم اتهام قضايی توسط قاضي با اعتراف يك مورد سرقت روانه زندان مركزی شهركرد گرديد.

اين مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه با توجه به اشراف و اطلاع قبلی از سوابق متهم ، مامورين اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهی استان با كسب دستور مقام قضايی وی را جهت انجام تحقيقات بيشتر از زندان مركزي شهركرد تحويل گرفتند.

وی خاطر نشان كرد: متهم در ادامه تحقيقات منكر ارتكاب سرقت هاي ديگر گرديده كه با وسيع نمودن دامنه تحقيقات و همچنين با توجه به شواهد و قرائن بدست آمده و انجام تحقيقات فني متهم لب به اعتراف گشود و به 42  فقره سرقت از منزل و منازل نيمه ساز اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد گفت: در اين راستا دو نفر مالخر كه از توزيع كنندگان خرد مواد مخدر در سطح شهرستان بودند نيز شناسايي و دستگير شدند.

موسوي در پايان از شهروندان خواست: از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زياد در منزل بپرهيزيد و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل منزل هستيد، از پنهان نمودن آن بصورت يك جا خودداري نموده و حتي الامكان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده كنيد.

ارسال نظرات