در این بیانیه آمده است: ما ببسیجیان به دولت شیطان بزرگ اعلام می کنیم به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان فلسطین و همه شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) روز به روز به هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس افزوده خواهد شد و آثار و برکات خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۰۰
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه اردکان با انتشار بیانیه ای از آحاد مردم شهید پرور و همه ی دانش آموزان و فرهنگیان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند .

بسمه تعالی

بیش از نیم قرن است رژیم غاصب و نژاد پرست صهیونیستی از هیچ جنایتی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نکرده است. بیش از نیم قرن است لاله های معصومیت و غیرت جوانان رشید فلسطینی در زیر چکمه های حقد و کینه و غضب قداره کشان صهیونیستی پرپر می‌شود .

بیش از نیم قرن است فلسطین ، سرزمین پیامبران صلح ، محبت و عشق آماج صبوعانه ترین و وحشایانه ترین نسل کشی ها قرار داشته است و این در حالی است که غیرت و شرف زنان و مردان فلسطینی در دفاع از سرزمین ، شرف و ناموسشان همواه ستودنی بوده است .

در طول نیم قرن اخیر ، حاکمان خود فروخته عرب ؛ نه تنها چشم تغافل بر این نسل کشی آشکار بسته‌اند و هیچگاه حمایت درخوری از مردم مظلوم فلسطین نداشته اند ، بلکه بارها دست دوستی و آشتی به سمت تاراج کنندگان مال و جان و ناموس مردم فلسطین دراز کرده‌اند و اکنون نیز با حمایت همه جانبه ی قدرت های بزرگ و در راس همه ی آن ها آمریکای جنایتکار با به وجود آوردن «داعش» سعی دارند تا مردم مسلمان و مظلوم سوریه و عراق را نیز زیر چکمه های وحشیانه خود له نمایند ، اما آن ها نمی دانند که همه ی مسلمانان آزاده جهان ، اعم از شیعه و سنی در راه دفاع از اسلام ناب محمدی و اهل بیت عصمت و طهارت ایستاده اند و ما دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی اردکان به نیابتاز همه ی دانش آموزان و فرهنگیان سراسر کشور یک صدا فریاد برخواهیم آورد که « کلنا عباسک یا زینب (س) » . حاکمان خود فروخته و خود فریفته امروز عرب ، و به خصوص حاکمان کوته فکر و بی عقل « بحرین » نیز بدانند که با لغو تابعیت « آیت ا... عیسی قاسم » این روحانی برجسته ، بی شک از گردابی که خود با دستان خویش درست نموده اند رهایی پیدا نخواهند کرد و ان شاا ... به زودی رو به زوال و نابودی خواهند رفت .

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان اردکان ؛ اولا از مردمان آزادی خواه دنیا ، علما و امت های جهان اسلامی می خواهد تا نسبت به این حرکت های ددمنشانه رژیم ضد اسلام صهیونیستی،سعودی وبحرینی واکنش جدی نشان دهند که کوتاهی در این وظیفه انسانی و اسلامی ، ننگ ابدی را برای آنان به همراه خواهد داشت.

دوما از دولتمردان جمهوری اسلامی می خواهد که اقتدار نظام جمهوری اسلامی در دفاع از مظلومان عالم و ساحت تشیع را با پیگیری جدی این جنایت در مجامع بین المللی به نمایش بگذارند و با استفاده از تمامی ظرفیت های خود و بکارگیری دیپلماسی عزت ، واکنش ها و مواضع جهانی را علیه این رژیم خونخوار جاری نمایند و حتما توجه داشته باشند که چنین حرکات و جنایاتی توسط دست نشانده های صهیونیست ، بی شک با اطلاع ، هماهنگی و اذن شیطان بزرگ و مصداق اتم استکبار یعنی آمریکای جهان خوار انجام شده و لازم است بیش از پیش بر هوشیاری خود در برابر مکر این شیطان بزرگ و تمسک به خط امام به دور از پیرایه ، بیفزایند .

و اما فلسطینیان مقاوم، در طول این سال ها همواره نشان داده‌اند هیچگاه از آرمان های حقیقی خود که همان خط سرخ مقاومت و ایستادگی است عقب نشینی نخواهند کرد و هیچگونه معاهده سازشکارانه و ننگین را به رسمیت نمی شناسند .

در این میانحضرت امام خمینی (ره) با هوشیاری و دقت نظر مثال زدنی خود از همان ابتدا خطر غده سرطانی رژیم صهیونیستی را گوشزد نموده اند و ملت غیور ایران اسلامی نیز به تأسی از مقتدای سفر کرده خود و در راستای لبیک به ولی زمان ،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره از آرمان فلسطین مظلوم حمایت کرده و هیچگاه قدمی از این آرمان‌ها عقب نشینی نخواهد نمود .

ملت غیور و روزه دار ایران اسلامی یک بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که گذشت زمان اهمیت مسئله قدس را نکاسته و همواره هم دل و همراه با مردم مظلوم فلسطین در آزاد سازی قدس شریف خواهد بود .

روز قدس روز نشان دادن عزم و اتحاد امت اسلامی در حمایت از فلسطین و روز قدس تجلی خروش همراه با بصیرت امت اسلامی در مقابل رژیم تروریست صهیونیستی است.

در آخر به دولت شیطان بزرگ اعلام می کنیم به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان فلسطین و همه شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) روز به روز به هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس افزوده خواهد شد و آثار و برکات خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت . ان شاالله

حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهداء و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه اردکان نیز همگام با امت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی ضمن محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از آرمان قدس شریف اعلام نموده و از آحاد امت اسلامی به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان دعوت نموده است که با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی روز جهانی قدس یک بار دیگر خشم و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی به جهانیان اعلام نمایند.

ارسال نظرات