خبرهای داغ:
مدیر و مدرس حوزه علمیه نعمانیه گمیشان گفت:روزجهانی قدس به معنای احیای ارزشها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۱۶
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان، حاج آخوند بهرام گلدی نبوی نژاد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج در خصوص روز قدس اظهار کرد: روزجهانی قدس به معنای احیای ارزشها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است، لذا تنها فرهنگ و ارزش های اسلام، توان مبارزه با ظلم، استکبار و استعمار را دارد.
 
 وی افزود: روز قدس، به معنای حقیقی کلمه یکروز بین‌المللى اسلامی است، روزی که ملت ایران می تواند با کمک ملت های مشتاق دیگر یک حرف حقی را فریاد کند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، شصت سال است که استکبار در تلاش است فلسطین را از نقشه‌ جغرافیای جهانی حذف کند.
 
مدیر و مدرس حوزه علمیه نعمانیه گمیشان با یادآوری اینکه روز قدس فقط روز فلسطین نیست، بلکه روز حکومت اسلامی است، بیان داشت: باید در سراسر کشورها پرچم اسلام برافراشته شود و به ابرقدرتها فهماند که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.

وی ادامه داد: ضرورت دارد با تجهیز قوا مسلمانان را از انزوایی که در آن بودند خارج کرده و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستیم.

مدیر و مدرس حوزه علمیه نعمانیه گمیشان اذعان کرد:مسلمین نباید اجازه دهند قدرتهای دیگر در ممالکشان دخالت کنند، در روز قدس، ملتها باید به حکومت های خائن هشدار دهند.
 
 گلدی نبوی نژاد با اشاره به زنده ماندن نام فلسطین در تاریخ، اظهار کرد: روز قدس یکی از برجسته ‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام خمینی(ره) می باشد که نشانگر دلبستگی انقلاب و ملت به ماجرای قدس شریف و فلسطین است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: خیلی از حکومتها و سیاستها در تلاش هستند تا مسئله‌‌‌‌‌ فلسطین فراموش شود، لذاایستادگی جمهوری اسلامی نقشه آنها را خنثی کرد و به برکت روزقدس، این نام را ما توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها