یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:
محرم یوسفی با بیان اینکه 2500 مدیر در دولت یازدهم حقوق نجومی می گیرند افزود: مدیر صندوق توسعه ملی پول و اعتبار 2 میلیارد تومان وام با نرخ 2 درصد گرفته است این در حالی است که همه مدیران توسط دولت یازدهم روی کار آمده اند و دولت تمایل ندارد تا وزیر و مدیر متخلف خود را رسوا کند.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۲۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

محرم یوسفی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پرداخت و دریافت حقوق نجومی مدیران با معیشت اقتصادی مردم درتضاد است اظهار داشت: دولت قصد دارد تا دولت قبلی را متهم به جریان سازی فیش های نجومی کند تا از این طریق بتواند واقعیاتی که افشا گری شده است را سرپوش بگذارد.

وی با بیان اینکه 2500 مدیر در دولت یازدهم حقوق نجومی می گیرند افزود: مدیر صندوق توسعه ملی پول و اعتبار 2 میلیارد تومان وام با نرخ 2 درصد گرفته است این در حالی است که همه مدیران توسط دولت یازدهم روی کار آمده اند و دولت تمایل ندارد تا وزیر و مدیر متخلف خود را رسوا کند.

یوسفی بیان داشت: مدیرانی که 60 میلیون حقوق ماهیانه دریافت کرده اند و تسهیلات با نرخ سود پایین گرفته اند به شکل خود سرانه قادر به انجام چنین کاری انجام نبوده اند و عدم بی اطلاعی مسوول مافوق غیر ممکن است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۵
همینه هرروز روحانی نرخ تورم راپائین میاره !!!! پس ایشان ازروی جیب مدیرانش تورم رامحاسبه می کرده است !!!!!!