خبرهای داغ:
فرماندار هندیجان گفت:تنظیم و کنترول کالاهای ملوانی با همکاری لنج داران هندیجان موجب رونق اقتصادی و ساماندهی بازار شهرستان می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۳۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،جلسه فرماندار با لنج داران هندیجان عصر سه شنبه با حضور فرماندار ،رییس اداره گمرک ،فرمانده نیروی انتظامی ،تعاونی های سندیکای لنج داران و بیش از ۸۰نفر از لنج داران در مسجد جامع هندیجان برگزار شد.

سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:قشر لنج دار و صیاد و بازاری در کنارهم موجب اشتغال زایی و رونق اقتصاد شهرستان می شود.

وی افزود:لنج داران  بارعایت نظم و انضباط و احترام به همدیگر موجب ساماندهی بازار  شهرستان شوند.

وی بابیان آوردن کالای ملوانی در بازار شهرستان گفت:قرار بود که کالاهای ملوانی یا ته لنجی برای کمک خرج ملوانان باشد نه اینکه بعضی ها رفتن به اسم ته لنجی بیش از ۵۰۰تا کولر یا یخچال وارد بازار کردند که این اسمش ته لنجی نیست و لنج داران و ملوانان  می توانند از راه قانون تجارت کالا ی  مجاز وارد بازار نمایند.

رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:با سرمایه گذاری در بخش خصوصی موجب اشتغال زایی برای هزاران نفر با توسعه مجتمع  های تفریحی دربهبود معیشت مردم  شهرستان  تأثیر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باحمایت دولت و  همکاری لنج داران و تعاونی ها  گام های تأثیر گذار تری برای رونق اقتصاد شهرستان در پیش رو خواهیم داشت .

در ادامه جلسه یک نفر از لنج داران گفت: برای  ترخیص کالا ها فکر اساسی بشود چون مجبوریم درسه مرحله کالاها را جابجا کنیم که موجب هزینه چند میلیونی می شود.

دیگر ملوان شناور لنج اظهار کرد: با رعایت به قانون  مسوولان وضعیت معیشت ملوانان که چند روز در دریا هستند را درنظر بگیرند چون بعضی از ملوانان شهرستان مشکلات اقتصادی  دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها