رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه امنیت رژیم صهیونیستی با انتفاضه سوم مورد تهدید قرار گرفته است، گفت: سرزمین‌های فلسطینی شعله مبارزه خود را گسترش داده و بدون توجه به سخنان اعراب حرکت خود را ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۶۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج،رمضان شریف امشب در دیدار اعضای ستاد انتفاضه و قدس با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه این ستاد امور برگزاری مراسمات روز قدس را دنبال می‌کند، اظهار کرد : این مراسم‌ها هر ساله با محوریت ایران اسلامی و تفاوت‌های مختلف نسبت سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه افراد بسیاری برای تضعیف حرکت قدس گام برداشته‌اند، تصریح کرد: افرادی از جمله اردوغان برای دریافت پرچم‌داری روز قدس از ایران اسلامی تلاش کرده‌اند، در صورتی که این رفتارها فریبکارانه بود و بیشتر از هفت سال دوام نداشته است به همین علت روز گذشته اردوغان ارتباط مجدد خود را رژیم صهیونیستی برقرار کرده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس خاطرنشان کرد: با وجود هیاهو و درگیری‌های موجود در سوریه و عراق برخی برای فراموشی موضوع فلسطین گام برداشته‌اند، اکنون انتفاضه سوم در سرزمین فلسطین شکل گرفته که با مبارزات قدیمی مردم فلسطین تفاوت دارد و از سال گذشته تاکنون در این راستا 280 مجاهد شهید و 2 هزار نفر مجروح شده اند.

وی با اشاره به اینکه امنیت رژیم صهیونیستی با انتفاضه سوم مورد تهدید قرار گرفته است، عنوان کرد: سرزمین‌های فلسطینی شعله مبارزه خود را گسترش داده و بدون توجه به سخنان اعراب حرکت خود را ادامه می‌دهند.

شریف با بیان اینکه بیشترین مبارزه و درگیری در کرانه باختری طی سال گذشته رقم خورده است، اضافه کرد: با کمک‌هایی که به فلسطین انجام شده، مردم این کشور می‌توانند به اهداف مورد نظر خود برسد، امیدواریم داعش و دیگر گروهک‌های تکفیری نابود و نگاه‌ها به دشمن مشترک مسلمانان معطوف شود.

وی با تأکید بر اینکه کشور فلسطین مبارزات سختی را سپری می‌کند، یادآور شد:‌ امید آزادی قدس وجود دارد، چراکه انتفاضه سوم با مفاهیم دینی و فرهنگی قرآن کریم منطبق است، امیدواریم با عنایت خداوند متعال و به برکت مجاهدت مردم شاهد پیروزی فلسطین باشیم.

ارسال نظرات