یکی از مراجع عظام تقلید با بیان اینکه این رژیم خون آشام و غده سرطانی غاصب باید از صفحه روزگار محو شود بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید شده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۶۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، از آحاد مردم دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

در پیام آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه امروز جنایات فراوانی در عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، افغانستان و پاکستان صورت می‌گیرد که نتیجه آن تخریب، کشتار و آوارگی‌ها است آمده است: باید توجه داشته باشیم این جنایت‌ها و جریان‌ها به واسطه قدرت‌های استکباری و ایادی آن‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی صورت می‌گیرد.

در این پیام با بیان اینکه این رژیم خون آشام و غده سرطانی غاصب باید از صفحه روزگار محو شود بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس، تاکید شده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: همه مسلمانان و آزادایخواهان جهان در روز قدس با شعارهای کوبنده و قدم‌های استوار به میدان آیند و لرزه بر اندام مستکبران بیندازند. مردم باید با حضور خود به آن‌ها بفهمانند که در برابر وحدت، عزت و قدرت امت اسلام محکوم به سقوط هستند و در سراشیبی سقوط واقع شده‌اند.

ارسال نظرات