50 واحد برای مددجویان بهزیستی در سطح استان عملیاتی شد
رئیس سابق بسیج سازندگی سپاه روح‌الله گفت: با کمک دستگاه‌های اجرایی و به ویژه فرمانداران 122 پروژه در سطح استان مرکزی عملیاتی شد که عمدتا سالن‌های ورزشی، پروژه‌های آبرسان، غسالخانه و ساخت خانه عالم و ساخت استخر ذخیره آب بیشتر عملیاتی شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۷۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمدرضا حاتمی با اشاره به پروژه‌های عمرانی با محوریت اقتصادمقاومتی گفت: در سطح کشور پروژه‌هایی را قرارگاه خاتم‌الانبیاء عملیاتی می‌کند که رسوباتی به همراه دارد.

وی افزود: با کمک دستگاه‌های اجرایی و به ویژه فرمانداران 122 پروژه در سطح استان مرکزی عملیاتی شد که عمدتا سالن‌های ورزشی، پروژه‌های آبرسان، غسالخانه و ساخت خانه عالم و ساخت استخر ذخیره آب بیشتر عملیاتی شد.

رئیس سابق بسیج سازندگی سپاه روح‌الله گفت: مشارکت مردمی، تامین نیروی انسانی، همکاری دستگاه‌های اجرایی از جمله ویژگی‌های این پروژه‌ها بود و سپاه روح‌الله نیز علاوه بر تهیه طرح‌ها و نظارت‌های لازم، مواد مورد نیاز این پروژه‌ها را تامین کرده است.

سرهنگ پاسدار حاتمی در ادامه گفت: 50 واحد برای مددجویان بهزیستی در سطح استان عملیاتی شد که 30 واحد در دلیجان و 20 واحد در کمیجان که زیر 100 میلیون ریال آورده مددجو بوده است ولی بخشی از سوی بهزیستی و بخش دیگر از سوی تسهیلات تامین شده است.

وی افزود: برای حوزه خاتم‌الانبیاء(ص) از سوی سپاه روح‌الله 600 میلیون تومان برای ساخت تاسیسات و سایر ابنیه دیگر تخصیص یافت تا گامی در راستای اقدامات ترویج علوم دینی صورت گیرد همچنین خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز محقق و در ترم پائیز این پروژه 500 نفره به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات