مخالفت اعضا ی شورای شهر خرم آباد با حذف تخفیفات عوارض توسط شهرداری

اعضای شورای شهر خرم آباد با ارائه یک طرح دو فریتی نسبت به اقدام شهرداری برای حذف تخفیفات عوارض این شهراری مخالفت خود را اعلام کردند.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۸۲
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، علی جهان آرا عضو شورای شهر خرم آباد گفت: طبق قانون ارائه 40 درصد تخفیف عوارض حق شورا است اما شهرداری با نصب بنر و حذف تخفیف عوارض این حقرا از شورا سلب کرده است.
وی با بیان اینکه فلسفه کاهش عوارض شهرداری این است که چون مردم نسبت به پرداخت عوارض ضعیف هستند برای این کار تشویق شوند، افزود: یکی از مطالبات مردم این است که شهرداری تخفیفات عوارض را اعمال کند؛ اگر چه ارائه تخفیف نیز موجب می شود که درآمد شهرداری بالا رود.
عضوشورای شهر خرم آباد با اشاره به اینکه حذف تخفیف عوارض شهرداری خلاف سیاست های تشویقی جذب سرمایه گذار است، گفت: نمی شود از یک سو مردم را به ساخت و سازتشویق کنیم و ازسوی دیگر شهرداری تخفیف عوارض را حذف کند.
جهان آرا با بیان اینکه شهرداری به بهانه اینکه حذف تخفیف عوارض از بروز تخلف جلوگیری می کند بدون هماهنگی با شورا اقدام به نصب بنر در سطح شهر کرده است، تصریح کرد: قطعا این اقدام مکانیزم خوبی برای جلوگیری از بروز تخلفات نیست.
حسن آذری رئیس شورای شهر خرم آباد نیز در این جلسه خطاب به شهردار خرم آباد گفت: که شهرداری باید نسبت به جمع آوری بنرهای حذف تخفیف عوارض در سطح شهر اقدام کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار