مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر:

حضور در راهپیمایی روز قدس عمل به واجب دینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس کمترین اقدامی است که ما می توانیم انجام دهیم و همین حضور، عمل به واجب دینی و تبری جستن از ظلم و ظالمان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۸۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶

حجت السلام و المسلمین بخشش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه رمضان، روز جهانی قدس را روزی متعلق به تمام مسلمین دانست و اظهار کرد: روز قدس نشانه تکلیف مداری و مسئولیت شناسی دینی مسلمانان نسبت به مردم مظلوم فلسطین است.

وی مردم مظلوم فلسطین را قربانی اصلی دسیسه ها و طرح های شیطانی استکبار و استعمار دانست و گفت: این مردم مظلوم و در عین حال مقاوم و صبور دهها سال است که در خانه و وطن خود مورد انواع ظلم ها و ستم ها و تجاوز قرار می گیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه رضوانشهر سکوت و بی تفاوتی مسلمین جهان را در قبال جنایات صهیونیسم نه تنها بر مسلمین بلکه بر هیچ انسان آزاده ای جایز ندانست و افزود: همگان باید در جهت احقاق حق مردم مظلوم و آزاده فلسطین به هر وسیله‌ای که می توانند اقدام کنند.

حجت الاسلام بخشش حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: حضور در این راهپیمایی کمترین اقدامی است که ما می توانیم انجام دهیم و همین حضور یعنی عمل به واجب دینی و تبری از ظلم و ظالمان است.

وی آمریکا را شریک اصلی رژیم صهیونیستی دانست و یادآور شد: تمام جنایاتی که رژیم صهیونیستی در فلسطین انجام می‌دهد آمریکا شریک مستقیم آن است زیرا تنها دوستی که همیشه و با تمام توان از این رژیم وحشی حمایت نموده همین شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام بخشش حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را یکی از اصول اعتقادی انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور در این مراسم هم تاکید بر مواضع اصیل انقلاب اسلامی است، هم نشانه حمایت از مظلوم و  محکوم نمودن ظلم، هم تجدید عهدی دوباره با امام راحل ( رضوان الله تعالی علیه) و آرمانهای او و هم لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی ( مد ظله العالی) است.

وی مردم ایران را مردمی بصیر و ولایتمدار دانست و خاطرنشان کرد: قطعا مردم مؤمن و روزه دار و بیدار ایران اسلامی با شرکت حماسی خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد از پیگیری آزادی قدس شریف دست برنخواهند داشت و تا پایان دادن به عمر نحس رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی از پای نخواهند نشست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار