مجمع بسیج شهرستان رشت در بیانیه روز قدس خود آورده است: روز جهانی قدس روز بیداری ملت های مسلمان و روز اثبات شکست دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۹۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۱

بسم الله الرحمن الرحیم

« إِنْ یَثْقَفُوکُمْ یَکُونُوالَکُمْ أَعْداءًوَیَبْسُطُواإِلَیْکُمْ أَیْدِیَهُمْ وَأَلْسِنَتَهُمْ بِالسُّوءِ وَوَدُّوالَوْتَکْفُرُونَ »

« سوره مبارکه ممتحنه/ آیه شریفه۲ »

اگر بر شما مسلط شوند،دشمنان(سرسختی برای)شما خواهند بود ودست ها و زبان هایشان را به بدی به سوی شما خواهند گشود،و دوست دارند که شما کافر شوید.

امروزه  هر مسلمانی که فریاد کمک خواهی ملت مظلوم فلسطین را بشنود این کلام رسول گرامی اسلام ،  پیامبر صلح و مهر و رحمت (ص) را به یاد می آورد که فرمودند:

« مَنْ اَصْبَحَ وَلایَهْتَمُّ بِاُمورِالْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ منْهُمْ وَمَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یالَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ »

« هر کس روز را به سر آورد و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و هر کس فریاد کمک خواهى کسى را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست. »

روز جهانی قدس، یعنی تک تک مسلمانان، حتی با دست خالی و مشت های گره کرده خود، با پشتوانه ایمان و معنویت، می توانند نیرویی مؤثر بر علیه اسرائیل غاصب و صهیونیسم بین الملل باشند.روز قدس، روزِ آزمایش بزرگ ملت‌های اسلامی است.

امروز جدای از حس دینی و معنوی که هر مسلمانی را به حمایت از مردم مظلوم فلسطین فرامی خواند، هر آزاده ای در جهان که حتی اندکی به انسانیت و حقوق انسان ها می اندیشد، درد مردم فلسطین را درد خود می داند.

رژیم صهیونیستی یک غده سرطانی در جهان است. گروههای تکفیری با حمایت رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و بی سابقه ترین جنایات تاریخ را مرتکب می‌شوند، اما رزمندگان اسلام و مدافعین حرم  در جبهه مقاومت ، سالهاست که با نثار خون خود اجازه نداده اند این جنایت ها  جبهه مقاومت را از پای درآورد.

به فضل پروردگار، متجاوزان و جنایتکاران در تحقق اهداف شوم خود ناکام خواهند ماندو دیر یا زود در برابر محکمه عدل الهی و در پیشگاه مردم آزاده جهان و تاریخ، سرافکنده و محاکمه شده و به سزای جنایت های خود خواهند رسید.

ما بسیجیان مجمع بسیج شهرستان رشت، ضمن همدردی با ملت مظلوم فلسطین و غزه، جنایات وحشیانه ی رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی را محکوم نمودهویکبار دیگر با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان گرانقدر و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‎ای  (مد ظله العالی )، تجدید میثاقمی نماییم و به نمایندگی ازجمع کثیر بسیحیانشهرستان رشت از تمامی ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزاده جهان می‌خواهیم تا به هر نحو ممکن به یاری ملت مظلوم فلسطین و غزه بشتابند.لذا در این راستا از تمامی بسیجیان و مردم مقاوم و ولایت‌مدار استان گیلان و امّت قهرمان و همیشه پیروز ایران اسلامی، دعوت می نماییمبا حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی روز جهانیِ قدسو با بیان احساسات حقیقی خود در دفاع از مظلومان فلسطین به یاری خدا یک بار دیگر پرده از همه شعارهای پوچ، بی اساس و توخالی ابرقدرت ها و استعمارگران جنایتکار برداشته ونشان دهند که فلسطینیان ایستاده اند و امت اسلام حامی و پشتیبان آنها و خداوند متعال پشتیبان امت اسلام است.

ما باور داریم که شب، رفتنی است و روز آمدنی.

روز جهانی قدس روز بیداری ملت های مسلمان و روز اثباتِ شکستِ دشمنان گرامی باد.

﴿فَإِنَّ حِزْبَ اللّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ… نَحنُ مُقاوِمون

مجمع بسیج شهرستان رشت

ارسال نظرات