فرمانده سپاه آمل با اشاره به روز قدس گفت:راهپیمایی روز قدس مصداق یک جنگ تمام عیار روانی علیه رژیم صهیونیستی می باشد.
کد خبر: ۸۷۰۳۲۹۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه آمل ، سرهنگ داجلیری فرمانده نیروی مقاومت بسیج شهرستان آمل در جلسه شورای فرماندهی با اشاره به ایجاد تغییرات گسترده منطقه ای وبین المللی توسط انقلاب اسلامی از ابتدای سال 1979تاکنون خاطر نشان کرد: الگو وگفتمان انقلاب اسلامی الگوی مقاومت در برابر زور گویان است که این الگوتمامی افزون طلبی های دشمن در منطقه را ناکام گذاشته است.

سرهنگ داجلیری هدف استکبار از ایجاد غده سرطانی اسرائیل در منطقه را تفرقه وناامنی عنوان کرد وافزود: قرن 21 قرن بیداری اسلامی همراه با نفوذ بیش از پیش جمهوری اسلامی هست که موجب دشمنی گسترده جبهه استکبار با گفتمان انقلاب اسلامی شده است .

سرهنگ داجلیری در ادامه افزود: از آنجایی که روز قدس به تعبیر امام (ره) فقط مختص به فلسطین نیست بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است لذا باید با حضور در صحنه راهپیمایی روز قدس این تقابل ودشمنی با استکباررا که آمریکا مصداق اتم آن است به نمایش بگذاریم تا اینکه نمادی برای وحدت در جوامع اسلامی باشد.

سرهنگ داجلیری با بیان اینکه امروز منطقه غرب آسیا با چالشهای فراوان امنیتی برآمده از نقشه های استکبار روبرو هست، گفت : جمهوری اسلامی با تمام قوا مانع از اجرای نیات شیطانی آمریکا وصهیونیست در منطقه میشود واین امر درحمایت همه جانبه وقاطع انقلاب از مظلومین جهان در برابر استکبار صورت میگیرد که راهپیمایی روز قدس مصداق یک جنگ تمام عیار روانی علیه رژیم صهیونیستی در همین راستا می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل در پایان از برگزاری یادواره شهدای شهرستان آمل با محوریت شهید والامقام روح ا... سلطانی در روز پنجشنبه 24/4/1395(باسخنرانی امام جمعه موقت تهران حضرت آیت ا... خاتمی) خبرداد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها