بيانيه بسيج اساتيد استان اردبيل به مناسبت روز جهاني قدس

ما بر اين باوريم كه حضور هر فرد مومن و انقلابي در راهپيمايي روز جهاني قدس در حقيقت يك قام عملي براي محو و نابودي اين غده سرطاني در منطقه است.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۰۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، بسيج اساتيد استان اردبيل به مناسبت روز جهاني قدس بیانیه ای صادر کرد که به شرح ذیل است:

هم اينك كه در آستانه واپسين جمعه ماه مبارك رمضان و بزرگداشت روز قدس قرار داريم ، روزي كه پيام آور استقلال و آزادي خواهي براي ملت مظلوم فلسطين و همه مستضعفان و ستم ديدگان عالم است آري روز قدس نه تنها روز ملت مظلوم فلسطين بلكه روز همه ي مظلومين عالم و در حقيقت بنا به فرموده حضرت امام (ره) روز اسلام است ، روز قدس روز انفجار خشم مستضعفان و محرومان عالم عليه همه دنياي زر و زور و تزوير صهيونيسم بين المللي و شيطان بزرگ است وزبان مقاومت تنها زباني است كه در مقابله با سياست هاي ضد انساني رژيم صهيونيستي اثر بخش است .

بسيج اساتيد استان اردبيل ضمن گراميداشت اين مناسبت بزرگ و جهاني و در واقع « يوم الله» جهان اسلام و همچنين ضمن محكوم نمودن جنايت هاي رژيم اشغالگر قدس و آل سعود بر عليه ملت مظلوم و بي دفاع غزه ويمن و نيز ضمن اعلام انزجار از فجايع و كشتار بي رحمانه كودكان مظلوم و بي دفاع و اعلام هم دردي با همه ي باز ماندگان شهدا ، از آهاد ملت غيور و انقلابي وآزادي خواه و به ويژه از اساتيد و دانشگاهيان عزيز دعوت مي نمايد تا با حضور پرشور و آگاهانه در راهپيمايي روز جهاني قدس بار ديگر ازملت مظلوم فلسطين و غزه و از مقاومت دشمن شكن آنان حمايت و جانب داري لازم را به عمل آوريم .

ما بر اين باوريم كه حضور هر فرد مومن و انقلابي در راهپيمايي روز جهاني قدس در حقيقت يك قام عملي براي محو و نابودي اين غده سرطاني در منطقه است و بي ترديد سرنوشت رژيم جعلي غاصب و ضد انساني صهيونيستي چيزي جز اضمحلال و نابودي نيست. انشاالله ...

«سازمان بسيج اساتيد دانشگاه ها ومراكز آموزش عالي استان اردبيل »

ارسال نظرات
آخرین اخبار