بیانیه سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج به مناسبت راهپیمایی روز قدس؛
سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی و متدین ایران و همچنین خادمان شهدا و زائران راهیان نور سراسر کشور جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز جمعه دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۱۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، به نقل از روابط عمومی سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج، همزمان با نزدیکی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و راهپیمایی روز قدس در چنین روزی، سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با صدور بیانیه ای از مردم انقلابی و متدین ایران و همچنین خادمان شهدا و زائران راهیان نور سراسر کشور جهت حضور پر شور در راهپیمایی روز جمعه دعوت به عمل آورد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ علیهم و لا هم یحزنون"   (سوره الاحقاف آیه13)
روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و حمایت سرنوشت ساز از مقاومت جانانه مردمی است که به ناحق، در خانه و کاشانه خود آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته ، شهید و مجروح می‌شوند و یا در موطن خود به اسارت می‌روند.
جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیانگر تصمیم تاریخی حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر روز جهانی مبارزه با اسرائیل است و آرمان روز جهانی قدس، پایان اسارت پاره تن جهان اسلام است و این جز با نابودی رژیم درنده و غاصب صهیونیستی محقق نخواهد شد.
با وجود همه ظلم‌ها و ستم‌های روا داشته شده به قدس و مردمان مظلومش، صدای رسای « آزادی قدس » از چهار سوی جهان به گوش می‌رسد.قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی‌شان رانده شده‌اند زنده و پاینده‌اند. بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست مهمانان ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هستند .
فریاد رسای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در راستای آزادی قدس شریف و سرزمین سرخ گون فلسطین مظلوم، براندام نحیف صهیونیزم غاصب لرزه خواهد افکند و بنیاد سستشان را فرو خواهد ریخت و از سوی دیگر بارقه امید به جهاد و مبارزه در مجاهدان راست‌قامت فلسطین را بیش از پیش خواهد کرد .
امسال نیز، مردم مؤمن و روزه دار در سراسر کشور، همصدا با مسلمانان و آزادگان عالم در روز قدس همچون سالهای گذشته با راهپیمائی پرشکوه خود، این روز را گرامی داشته و با حضور پرصلابتشان، موجب دلگرمی و حماسه آفرینی هرچه بیشتر ملت فلسطین و وحشت صهیونیسم بین الملل خواهند شد.
سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج ضمن محکوم کردن جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس، از عموم مردم متدين، روزه دار و هميشه در صحنه،خادمان شهدا،زائران کاروان های راهیان نور، بسيجيان ، خانواده معظم شهدا ،جانبازان و ايثارگران ،روحانيون ، ورزشكاران ، هنرمندان ، اصناف ، بازاريان ، کارمندان و کارکنان ، اساتيد و دانشجوريان و... دعوت می کند که جهت بیعت با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین وغزه در راهپیمائی یوم ا... قدس حضور پرشور داشته و نسبت به ابراز انزجار و نفرت خود از رژیم غاصب قدس و اعمال ننگین آن را به نمایش بگذارند./م
ارسال نظرات