نماینده ولی فقیه در سپاه کوثرگفت

روز قدس بیانگر و افشاکننده جنایات رژیم غاصب است

روز قدس بیانگر و افشاکننده جنایات رژیم غاصب و حامیان آنها از جمله امریکا و ال سعود و کشورهای غربی است که خون مردم بیگناه و مظلوم را جلوی دیدگان سازمانهای ملل و مجامع حقوق بشر می مکند.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۲۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

حجت الاسلام وحید شعیبی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج کوثرروز قدس را روز اعلام حقانیت مظلوم بر ظالم برشمرد و اظهار کرد: روز قدس محور وحدت مسلمانان و حتی مسحیان است که نمایشگر دشمن حقیقی جهان اسلام بوده و امروزه به معنای واقعی کلمه یک روز جهانی است و مسلمانان هر سال بیشتر به قضیه قدس بها میدهند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسلمین جهان بها دادن به قدس شریف و زنده نگاه داشتن دیدگاههای جهانی برا نشان از درایت امام راحل عنوان کرد و افزود: امام با طراحی و نامگذاری روز قدس جهان را دگرگون ساختند و انتظارتی در افکار عمومی رقم زدند، زیرا قدرت های جهان سعی میکردند موضوع فلسطین را تمام شده بدانند ولی با این اقدام امام، هر ساله با تجمع و راهپیمایی گسترده در تمامی کشورهای جهان و حمایت از مردم مسلمان فلسطین توجه جهانیان به این ظلم تاریخی معطوف می شود.

وی اضافه کرد: روز قدس بیانگر و افشاکننده جنایات این رژیم غاصب و حامیان آنها از جمله امریکا و ال سعود و کشورهای غربی است که خون مردم بیگناه و مظلوم را جلوی دیدگان سازمانهای ملل و بشر دوست می مکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کوثر خاطرنشان کرد: امروز دشمنان اسلام سعی در نیابتی کردن جنگهاکرده اند از جمله گروهکهای تکفیری که جای خالی رژیم غاصب را در کشتار مردم مظلوم یمن، سوریه، عراق پرکرده است.

حجت الاسلام شعیبی با بیان اینکه مسلمین جهان در روز قدس نخواهند گذاشت حرمت قدرس شریف شکسته شود افزود: مسلمانان باید با دقت مسایل را پیگیری کنند که دشمن اصلی ما همان امریکا و اسراییل می باشد و گروهک های تکفیری هم در همین راستا و بخاطر حمایتت های آنها دست به هر جنایتی میزنند.

وی در پایان گفت: انشاله امسال هم همه در روز قدس شرکت کرده اعلام حمایت خود را از قدس شریف و انزجار خود را از دشمنان اسلام بخصوص استکبار جهانی و صهیونیستها اعلام خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار