خبرهای داغ:
انسان با انجام واجبات وترک محرمات می تواند به بهشت راه پیداکندوبرای او نمی تواندازجهنم و درکات او سخن گفت.
کد خبر: ۸۷۰۳۳۵۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان در کلاس درس اخلاق خود به مقام عابدان وشب زنده داران اشاره نمود.

حجت الاسلام علی رئیسیان با اشاره به نصایح پیامبر(ص) به جناب اباذر گفت: ای اباذر خداوند گروهی را به بهشت می برد و آنقدر به آنان نعمت می دهد که خسته می شوند.

رئیسیان افزود: هنگامی که گروهی که به گروه دیگری که در درجات بالای بهشت قرار دارند،می نگرندآنها را دوباره شناسایی می کنند و می گویند:خدایا اینها برادران ما هستندکه دردنیا باهم زندگی می کردیم ،چرا آنان را برما برتری دادی؟

وی ادامه داد : خداوند به آنها خطاب می کند هیهات هیهات ،آنگاه که شما سیر بودید،آنان گرسنگی می کشیدند و آنگاه که شما سیراب بودید تشنه می ماندند(روزه می گرفتند) و وقتی شما خواب بودید آنهاایستاده مشغول نمازخواندن بودند.

رئیسیان با اشاره به اینکه حضرت صحنه ای ازقیامت را مجسم می سازد، تصریح کرد: انسان با انجام واجبات و ترک محرمات می تواند به بهشت راه پیداکند و برای او نمی تواند از جهنم و درکات او سخن گفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه فلاورجان افزود: حالا که این انسان از خطر جهنم رها یافته وبهشتی شده است ،ولی بهشتی کوتاه ولی همتی ننموده است و به درجات پایین بهشت اکتفا نموده است وتلاش نکرده که قدمهای بلندتری بردارد که به درجات بالاتر بهشت نایل شود.

رئیسیان درپایان اضافه کرد: ای اباذر تو اگرچه باانجام وظایف واجبت به بهشت راه یافتی ، ولی هستند کسانی که دربهشت ازتوبالاتر هستند وتوهم سعی کن به مقام آنان نایل شوی .   

ارسال نظرات
پر بیننده ها