مسئول بسیج سازندگی مازندران گفت: توجه به قابلیت و پتانسیل صندوق های حمایتی مشاغل خرد برای بانوان فعال و کارآفرین در حوزه کشاورزی نقش سازنده ای در پویایی و شکوفایی اقتصادی منطقه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۱۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، با همکاری مدیریت ترویج جهاد کشاورزی، مرکز اجرایی قرارگاه جهاد اقتصادی بسیج سازندگی ، کارشناس امور بانوان مدیریت ترویج جهاد کشاورزی شهرستان ها و صندوق حمایت از بانوان کارآفرین جلسه ای با هدف هم افزایی و شناسایی ظرفیت های متقابل به منظور ترویج کسب و کار کوچک و پایدار در سوادکوه شمالی برگزار شد.

سرهنگ شریعتی مسئول بسیج سازندگی مازندران دیروز در شیرگاه ضمن تاکید بر شکل گیری زنجیره اشتغال و تولید برای بهبود فضای کسب و کار به تبیین اهداف مشترک بسیج سازندگی و جهاد کشاورزی پرداخت.

این مسئول حمایت از افراد فعال عرصه های مولد پایدار را با توانمند سازی آحاد جامعه راه مناسبی در تحقق منویات مقام معظم رهبری برشمرد و اظهار کرد: توجه به قابلیت و پتانسیل صندوق های حمایتی مشاغل خرد برای بانوان فعال و کارآفرین در حوزه کشاورزی نقش سازنده ای در پویایی و شکوفایی اقتصادی منطقه خواهد داشت.

یساری مدیر امور بانوان جهاد کشاورزی مازندران ضمن معرفی مسئولین صندوق های تعاونی و کارشناس امور بانوان ادارات ترویججهاد کشاورزی به تشریح فرایندساماندهی مشاغل بخش کشاورزی اعم از تولید، تبدیل و نحوه پشتیبانی بانکی بسیج پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها