خبرهای داغ:
بیانیه؛

بیانیه روابط عمومی سپاه ناحیه کرمانشاه به مناسبت روز جهانی قدس

به مناسبت روز جهانی قدس روابط عمومی سپاه ناحیه کرمانشاه با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، از امت حزب الله برای شرکت هر چه باشکوهتر راهپیمایی دشمن شکن روز قدس دعوت نمود.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۲۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه کرمانشاه، در این بیانیه آمده است:

بسم‌ الله ‌الرحمن‌ الرحيم


روز قدس روز اسلام است .امام خمینی (ره)

روز جهانی قدس ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی و عرصه ای برای اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی است.

روز قدس، روز رژه و ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده‌ی مستکبرین و خونخواران جهان، و روز برائت و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامیان آن و در راس آن ها شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار است.

روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردمی ستمدیده و مظلوم است که بیش از نیم قرن درمصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار و مقاوم باقی مانده اند.
اكنون ملل مسلمان جهان در حالي خود را براي بزرگداشت اين روز آماده مي‌كنند كه به‌رغم دستاوردهاي ارزشمند در عرصه مقاومت فلسطين و رشد و نفوذ اسلام در جهان، مشكلات و مسائل ايجاد شده در برابر كشورهاي اسلامي، بيش از هر زمان ديگري ضرورت پاسداشت اين روز و اهتمام مسلمانان براي بسيج جهاني در مقابل دشمنان اصلي اسلام را ايجاب مي‌كند.
سپاه ناحیه کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب،حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ،آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی در فلسطین ، لبنان ، سوریه و هرجایی که ندای الله اکبر به گوش می رسد ؛ اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می نماید تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز بزرگ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

به امید روزی که آزادی قدس شریف و پیروزی امت اسلام بر مستکبرین را نظاره گر باشیم.
 


ارسال نظرات