روز قدس روز به یاد آوردن مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین در برابر عده ای استعمار گر و جنگ طلب است.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۳۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
سیاست ‌آمریکا، صهیونیست­ها و استعمارگران ‌این ‌است‌ که ‌مسأله ‌فلسطین‌ به ‌فراموشی ‌سپرده ‌شود.
مقام معظم رهبری(مد ظله)
روز قدس روز به یاد آوردن مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین در برابر عده ای استعمار گر و جنگ طلب است.
اگر مسلمانان سراسر جهان این روز را فراموش کنند یعنی فلسطین و به تعبیر بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی «پاره تن اسلام» را فراموش کرده اند.
صهیونیستها و قدرتهای بزرگ جهان به محض اینکه پیشرفت امت اسلامی را مشاهده کردند، با انفجار مناطق مختلف جهان اسلام و ریختن خون مسلمانان و غارت اموال و نفت آنان سعی کردند جلوی آنان را بگیرند. اما در این فضا که قتل و ویرانگری بر همه جا خیمه زده است، شاهد ندای عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تمام این چالشها و همچنین پایداری ملت فلسطین هستیم که شهدای بسیاری را در انتفاضه سوم مسجدالاقصی تقدیم کرده‌اند.
امروز، توطئه نژادپرستی در حال تهدید انسانیت، کرامت، ارزش، هویت، امنیت و آرامش کل بشریت است و کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی در معرض عملیات تروریستی که جزئی از توطئه‌‌های صهیونیسم جهانی است قرار دارند.
دشمنان اسلام و مسلمین باید بدانند که مسلمانان دست از اتحاد و یاوری خود بر نخواهند داشت.
ایرانیان مسلمان حمایت از مظلومان جهان را رها نمی کنند تا حکومت اسلامی خود را به حکومت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) متصل کنند.
حامیان صهیونیست باید بدانند که چشم بیدار و قلب سلیم مسلمانان همواره و پیرو رهبر معظم انقلاب با تبلیغات و اظهارات متناقض آنان گمراه نمی شود و به راه درست خود در دفاع از مظلوم شک نخواهد کرد.
هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم با زبان های روزه دار در گرمای تابستان و پیشتر در سرمای زمستان به فرموده امام خمینی (ره) پای در خیابان های شهر گذاشتند تا با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست انزجار خود را از استعمار نشان دهند و به جهانیان نقض حقوق بشر را توسط این جنگ طلبان ثابت کنند.
سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در این بیانیه مردم بیدار و همیشه در صحنه این استان را به حضور با شکوه در راهپیمایی روز 11 تیر مصادف با 25 رمضان دعوت می کند تا در این برهه حساس از تاریخ در این حرکت عظیم بین المللی شرکت کنند .
تا شاید به همین وسیله و به پیروی از خون پاک شهدای مدافع حرم با هر قدمی که بر می دارند یک گام به آرمان های آن شهدای گرانقدر نزدیک شوند چرا که آنان نیز هدفی جز حمایت از هم دینان خویش ولی در خاک مسلمان نشینی دیگر نداشتند.

ارسال نظرات