در بیانیه هیات رییسه دانشگاه مازندران تاکید شد؛
هیات رییسه ی دانشگاه با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف دانشگاهی، مردم شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۴۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس، هیات رییسه ی دانشگاه با صدور بیانیه ای از اقشار مختلف دانشگاهی، مردم شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان جهت حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یکبار دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس که بیانگر ژرف اندیشی معمار کبیر انقلاب در راستای حفظ انسجام و وحدت امت اسلامی در مقابل استثمارگران جهان دارد، همه می آیند و بر سر شیطان بزرگ و اسراییل غاصب فریاد می زنند، رژیمی که غده سرطانی کره خاکی است و به امید خداوند سبحان، نابودی آن به زودی دل همه ستمدیدگان جهان را شاد خواهد کرد.

رژیم غاصب صهیونیستی طی 68 سال، علاوه بر ارتکاب جنایات ضد بشری در حق ملت بی پناه فلسطین، عامل اصلی بحران های منطقه و تهدیدکننده امنیت و صلح جهانی بوده است که آثار آن هم اینک نیز در قالب بحران های منطقه قابل مشاهده است.

امروزه خاورمیانه از فلسطین تا سوریه و یمن و سایر نقاط، در آتش فتنه صهیونیستی و جریان‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت این رژیم و سیاست های غلط برخی دول همسو، شعله ور است و سکوت و بی تحرکی جامعه جهانی در برابر این اقدامات، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

بدین مناسبت هیات رییسه ی دانشگاه مازندران از عموم آزادگان جهان، ملت شریف ایران اسلامی، بویژه اقشار مختلف دانشگاهیان استان مازندران دعوت می کند تا بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی گسترده و باشکوه روز جهانی قدس، ضمن محکوم نمودن اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی، تجاوزات صهیونیست‌ گونه دولت سعودی در یمن را محکوم و بر لزوم بیداری دولت های اسلامی در برابر فتنه داعش و مقابله با این جریان خطرناک ضد دینی تأکید کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها