مسئول قرارگاه جهاد اقتصادي بسيج سازندگي سپاه كربلا:
مسئول قرارگاه جهاد اقتصادي بسيج سازندگي سپاه كربلا اصلاح الگوی مصرف در تغذیه، انرژی و سبک زندگی اسلامی را از یک سو و حمایت از تولیدملی را از سوی دیگر موجب بقای تولید و ثبات شغلی دانست.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۷۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسئول قرارگاه جهاد اقتصادي بسيج سازندگي سپاه كربلا قرار داشتن در جنگ اقتصادی را آخرین روش دشمن برای مقابله با نظام اسلامی دانست و گفت: پیشتازی بسیج مردمی با تلاش در عرصه اقتصادی، رونق تولید ملی و ارزش نهادن به جایگاه مقدس کار و کارگر برای قرار نگرفتن در پازل دشمنی که با روش خبیثانه دست به تهاجم در مسائل اقتصادی زد قابل تقدیر است.

برمر اصلاح الگوی مصرف در تغذیه، انرژی و سبک زندگی اسلامی را از یک سو و حمایت از تولیدملی را از سوی دیگر موجب بقای تولید و ثبات شغلی دانست و افزود: لبیک به فرمان ولی امر مسلمین در موضوع جهاداقتصادی تکلیف و وظیفه شرعی و قانونی همه بویژه آحاد جامعه بسیجیان است.

وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت شهرستان سوادکوه شمالی در حوزه کشاورزی و دامپروری گفت: سوادکوه دارای پیشینه و قدمت طولانی ای در کشاورزی و دامپروری است، لکن طرح های کسب و کار خرد خانگی ضمن ایجاد کار و رفع بیکاری، موجب پیشرفت منطقه می شود.

این مسئول فعال سازی واحدهای خالی، تجهیز و نوسازی واحدهای سنتی،با ترویج صنایع بومی اعم از تولیدی و تبدیلی را برای افزایش بهره وری در منطقه موثر خواند و مدیریت برای کاهش ضایعات محصولات تولیدی و ارزش افزوده را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها