خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در حوزه ادارات (اداره صنعت،معدن و تجارت) شهرستان طبس صبح امروز مصادف با روز صنعت ، معدن و تجارت افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۸۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

سرهنگ پاسدار مهدی صادق احمدی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس صبح امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان گفت: مهم ترین بحث حوزه کارمندی ارتقاء فرهنگ و تفکر بهره وری کار و تولید است این تفکردر نهایت کمک به استقلال کشور و اقتصاد کشور از طریق هم فکری و اجرای منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است و ما نیز آن را با قدرت پیگیری می نماییم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج و پیشرفت آن، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج و تبیین ظرفیت‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن از جمله سیاست‌های اصلی گنجانده شده در برنامه‌های بسیج است.

صادق احمدی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی و متحدانش جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی را علیه ملت ایران به راه انداختند و از تحریم های خود علیه جمهوری اسلامی به عنوان تحریم های فلج کننده یاد می‌کنند ، که بایستی با ترویج تفکر بسیجی در بحث صنعت و معدن به مقابله با نقشه های دشمن برخاسته تا بتوانیم اقتصادی پر رونق و شکوفا داشته باشیم.

گفتنی است، پایگاه مقاومت بسیج شهدای مدافع حرم در حوزه ادارات(اداره صنعت،معدن و تجارت) با حضور امام جمعه ،فرماندار ،فرمانده ناحیه طبس و تعدادی از مسئولین و کارکنان و بسیجیان آن اداره صبح امروز دهم تیرماه مصادف با روز صنعت ، معدن و تجارت افتتاح گردید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها