خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی
روز قدس یوم الله جهان اسلام که عالم‌گیر شده و این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری بر پیکره صهیونیسم جهانی و آل سعود باشد.
کد خبر: ۸۷۰۳۴۸۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی،  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس ارسال کرد.

 همه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی باید مسئله فلسطین را در زمره مسائل درجه اول خود بدانند.                                                                                                                                                        حضرت آیت الله خامنه ای مدظله‌لعالی

امروز وحدت مسلمین حول مسئله قدس مهمترین مسئله جهان اسلام است و غرب تلاش می کند به جای آن برای مسلمانان (مسئله سازی) کند، لذا هوشیاری در صحنه پیچیده کنونی منطقه غرب آسیا و دوری از تفرقه مهمترین نیاز امروز امت اسلامی است.

 

راهبرد هوشمندانه امام راحل (ره) و در ادامه راهبردی حکیمانه و تداوم عزت‌مندانه آن، توسط خلف صالح ایشان مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) امروز وحدت و همگرایی راهبردی امت اسلامی در موضوع فلسطین را رقم زده است و در بستر آرمان قدس، ظهور قطب بزرگ قدرت جهان اسلام در برابر جبهه کفر و الحاد و دشمنان قرآن و پیامبر اعظم (ص) را بیش از هر زمان دیگری نوید بخشیده است.

 

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، کمتر کسی به این می‌اندیشید که این یوم الله جهان اسلام این گونه عالم‌گیر شود و فریاد مظلومیت فلسطین تا عمق کشورهای مختلف رسوخ کند. اما این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی و آل سعود؛ و باید دانست که روز قدس فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.

 

ما دانشجویان مومن و انقلابی خراسان جنوبی در آستانه‌ روز جهانی قدس ضمن دعوت از عموم مسلمانان و آزادگان، به ویژه مردمان بیدار و انقلابی و فرهنگ دوست خراسان جنوبی جهت حضور و مشارکت در همایش سراسری این روز به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی و طریق نورانی شهیدان سرافراز، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی بلاد اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید کنند و در پایان نکاتی را لازم میدانیم اعلام نمائیم:

 

1-امروزه که  با انتشار فیش‌های حقوقی برخی مسئولین مشخص شد افرادی هستند که به ناحق صاحب درآمدهای سرشار ازبیت المال مسلمین شده اند که دارند خون ملت ایران را می‌مکند و به اسم داشتن مسئولیت‌هایی به جای آن که به مردم خدمت کنند مردم را به خدمت گرفته اند تا بر اموال و دارایی‌های‌شان بیافزایند. متأسفانه این مسئله از مسائل بسیار جانسوز و دردآور است و به هیچ وجه جای تسامح ندارد. همان گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند:

 

«موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزش‌ها است اما همه بدانند که این موضوع از استثناءها است و اکثر مدیران دستگاه‌ها، انسان‌های پاک‌دست هستند، اما همین تعداد کم نیز خیلی بد است و باید حتماً با آن برخورد شود.» فلذا از همه‌ مدیران و مسئولین استان می‌خواهیم که با شفاف‌سازی حقوق‌های خود این مدعا را به مردم ثابت کنند.

 

2-آیت‌الله شیخ عیسی قاسم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی،حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)"ستاره آسمان تشیّع" می‌باشد؛ عالمی فرهیخته، شخصیتی تقریبی، متفکری آزادی‌خواه و مجاهدی خستگی ناپذیر است که عمر خود را در جهت وحدت بین مسلمانان صرف نموده، ما افسران جنگ نرم و به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی تحت نظر مقام عظمای ولایت، ضمن محکوم نمودن این تصمیم عجولانه و عاری از تدبیر، امیدواریم مسئولان رژیم آل خلیفه، به مطالبات مشروع و مسالمت آمیز مردم بحرین گوش فرا داده و دست از اعمال ناقض وحدت بردارد، درغیر این صورت تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم خط قرمزی است که عبور از آن شعله ای از آتش را در بحرین و سراسر منطقه پدید خواهد آورد و برای مردم راهی جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت و حامیان آل خلیفه بدانند اهانت به آیت الله شیخ عیسی قاسم و استمرار فشارهای بیش از حد به مردم بحرین سرآغاز انتفاضه خونینی است که عواقب آن بعهده کسانی خواهد بود که به گستاخی حکام بحرین مشروعیت می دهند.

 

3- درسالی که مزین است به نام" اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل " تعداد کثیری از ادارات کل استان نه تنها در عمل به  منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در تحقق شعار سال جامعه عمل نپوشاندند، بلکه از نصب یک بنر هم در ادارات خود دریغ نموده ، لذا باید بدانند که مردم  متدین و انقلابی استان از مسئولین انتظار دارند در ماه های باقی مانده سال بر فرمایش امام خود جامعه عمل پوشانده و درجهت رفع مشکلات بخصوص خشکسالی،بیکاری،واقتصادو...اقدامات شایسته ای انجام دهند.

 

4-جابجایی استاندار در حالی که تنها 1سال از عمر دولت تدبیروامید باقی مانده  آیا با وجود این همه مشکلات در سطح استان، این جابجایی دلایل قابل توجیهی دارد؟ دولتمردان نباید با احساسات مردم بازی نموده و بجای نگاه های سیاسی وجناحی، در جهت مشکلات مردمان استان گامی بیش از پیش بردارند.

 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی

10  تیر ماه 1395

ارسال نظرات
پر بیننده ها