مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

قدس نماد مقابله با کفرجهانی است / اتحاد مسلمان،راه نجات فلسطین

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بابیان این‌که قدس نماد مقابله کفر و الحاد با جبهه اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: قدس یک سرزمین و مکان نیست، بلکه یک ایده و منش است که باید برای آن پایداری و ازخودگذشتگی کرد
کد خبر: ۸۷۰۳۴۹۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام ناصر شکریان با گرامیداشت راهپیمایی روز جهانی قدس آن را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از آرمان ملت مظلوم فلسطین و روز اتحاد و یکپارچگی مردم مسلمان جهان علیه رژیم غاصب اسرائیل است.

 وی افزود: روز قدس یادآور عظمت و دوراندیشی بزرگ‌مرد مبارزه با صهیونیزم غاصب یعنی حضرت امام خمینی(ره) است که در بلندای اندیشه جهاد و مقاومت خود همه زورمندان و زرپرستان دنیای مدرن را به مبارزه طلبید و با پشتیبانی امت اسلامی پشت آنان را به خاک مالید.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امروز دیگر روز قدس، روز فلسطین به‌تنهایی نیست، روز اسلام است، روز مستضعفان و مظلومان جهان است. روز مقاومت و مبارزه یک گروه و نژاد و قبیله نیست، روز امید و جهاد همه امت‌های مظلوم است.

 وی با اشاره به این‌که انسان‌هایی که پیام الهی را پذیرفته‌اند راه سعادت را در پیش‌گرفته و به‌یقین نیز در دنیا و آخرت عاقبت نیکی خواهند داشت، خاطرنشان کردبرخی از انسان‌ها نیز در مقابل پیام الهی مقاومت کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به این‌که در همه دوران افرادی شامل جبهه باطل بوده‌اند و امروز نیز این افراد قالب صهیونیستی به خود گرفته‌اند، افزود: صهیونیست‌ها نیز همچون گذشتگان خود در راستای حفظ منافع خود، حقوق همه ملت‌ها را زیر پا می‌گذارند.

 وی بابیان این‌که صهیونیست‌ها حق سایر مردم را به دلیل منافع خود پایمال می‌کنند، ادامه داد: آن‌ها خون‌های زیادی را می‌ریزند و این خون ریختن‌ها ازنظر صهیونیست‌ها ارزشی ندارد.

 استاد برجسته حوزه و دانشگاه مازندران بابیان این‌که امام خمینی(ره) پیشتاز مبارزه با خودبرتربینی صهیونیست‌ها بوده است، تصریح کرد: اوج این مبارزه در تعیین یک روز در افضل‌ترین ماه‌ها به‌عنوان روز قدس مشاهده می‌شود.

 وی با اشاره به این‌که قدس و ملت فلسطین یکی از نمادهای مظلومیت در جهان به شمار می‌رود، ابراز داشت: روز قدس روز فریاد مظلوم در مقابل خودبرتربینی صهیونیست‌ها است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران بابیان این‌که مسلمانان در این روزبه همه جهانیان می‌گویند که حقوق همه ملت‌ها باید رعایت شود، اضافه کرد: مسلمانان در روز قدس جهان را نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و ظلم صهیونیست‌ها آگاه می‌کنند.

 وی اظهار داشت: ما امروز به‌عنوان میراث نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی موظف هستیم تا این پیام را رساتر از گذشته به مردم جهان برسانیم تا جایی که هیچ ظالم و مظلومی در جهان نباشد و صهیونیست‌ها از روی زمین محو شوند.

 استاد حوزه علمیه مازندران از روز قدس به‌عنوان روز همدلی، وحدت و روز حضور گسترده امت اسلامی درصحنه شورآفرینی و اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین یادکرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

 حجت‌الاسلام شکریان بابیان این‌که قدس نماد مقابله کفر و الحاد با جبهه اتحاد مسلمانان است، تصریح کرد: قدس یک سرزمین و مکان نیست، بلکه یک ایده و منش است که باید برای آن پایداری و ازخودگذشتگی کرد.

 عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به این‌که روز قدس روز عزت مسلمانان است و حضور پرشور مردم درراهپیمایی این روز نشان‌دهنده عزت و عظمت آنان است، ادامه داد: حضور باشکوه آحاد ملت درراهپیمایی روز جهانی قدس لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و حمایت و پشتیبانی از ملت ستمدیده فلسطین است.

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: همه مسلمانان جهان باید برای نجات فلسطین و قدس عزیز که پاره تن اسلام است متحد شوند و غده سرطانی اسرائیل را که به‌یقین غاصب و بی‌رحم است از صفحه روزگار محو سازند

 وی افزودجرثومه فسادی مانند اسرائیل غاصب با حمایت استکبار جهانی و با قتل‌عام ملت مظلوم فلسطین به‌ناحق در این سرزمین مقدس اعلام موجودیت کرد، اما نفی هرگونه زیاده‌خواهی، استبداد و کشتار انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع انتظار انسان‌های آزاده است و بهترین راه مقابله با این تفکر اعلام انزجار از اسرائیل غاصب است.

 حجت‌الاسلام شکریان ضمن دعوت از همه آحاد مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی درراهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس و بابیان این‌که در روز جهانی قدس صحنه دنیا تبدیل به رستاخیز اسلامی می‌شود، گفت: روز جهانی قدس یک فرصت الهی است و هر کس با نیت خالص و طهارت دل درراهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند خود را در ثواب مجاهدان درراه خدا شریک و عبادت خود در ماه رمضان را کامل خواهد کرد و با عمل خود اثبات می کند که در صف جنگ با دشمنان خدا قرار دارد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار