خبرهای داغ:

روز قدس، نماد مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است

فرماندار گیلانغرب گفت: روز قدس نه تنها در میان امت اسلام بلکه در میان آزادگان جهان که برای حق و حقوق بشریت ارزش و احترام قایل هستند به عنوان نماد مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم برای همیشه تاریخ است.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۰۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، با اشاره به اینکه روز قدس یادگار گرانقدر امام راحل است که براساس نقشه راه معصومین (ع) طراحی شده است، افزود: یکی از تلاش های بسیار مخرب و خطرناک دشمنان و مخالفان اسلام و رژیم صهیونیستی به عنوان نماد این جریان، تلاش برای سرپوش گذاشتن بر اشغال قدس شریف و سرزمین های اسلامی است.
وی اظهار کرد: این توطئه ای شوم و دسیسه ای ناپسند است و روز قدس باطل کننده طراحی های حساب شده دشمن و مخالفان اسلام در ارتباط با قصه پرغصه فلسطینیان است.
وی بیان کرد: روز قدس امسال از اهمیت بالا و ویژگی خاصی برخوردار است و امروز سیاست های شیطانی غده سرطانی صهیونیسم بین الملل از آستین خاندان سعود، آل خلیفه ، حکومت نیجریه و داعش بیرون آمده است.
فرماندار گیلانغرب اضافه کرد: امروز مردم یمن قتل عام می شوند، مردم بحرین تحت فشار و ستم هستند، عالم برجسته دینی شیخ عیسی قاسم به دلیل حق گویی لغو تابعیت می شود و شیخ زکزاکی به خاطر اسلام خواهی مورد ضرب و جرح و فرزندانش به شهادت می رسند.
محمدی گفت: امروز حسینیه ها و مساجد ویران می شوند، داعش در عراق و سوریه فجیع ترین جنایت ها را مرتکب می شود تا ذهن ها و افکار جهانی از قصه فلسطین منحرف شود، از این رو، روز قدس آمده است تا این توطئه ها را افشا کند.
وی بیان کرد: بی شک امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پررنگ خواهند داشت و مردم ایران اسلامی نیز با خلق حماسه ای جاوید در این روز بار دیگر ثابت خواهند که حمایت از مظلوم یکی از اصول خدشه ناپذیر نظام اسلامی است.
وی گفت: مردم ایران اسلامی با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، علاوه بر اعلام پاسداری از ارزش های نظام و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، به تمام دشمنان ثابت خواهند کرد که در همه حال و در هر شرایطی از ملت مظلوم فلسطین دفاع می کنند و حمایت از آنان را بر خود واجب می دانند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار