خبرهای داغ:
در موج سوم انتفاضه فلسطین، رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه، فتح و حماس روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می شکنند.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۴۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس به مناسبت روز جهانی قدس آمده است: روز قدس ، روز امید، روز اتحاد مسلمانان جهان و روز رژه وابهت سپاهیان اسلام دربرابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین است.

ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) مبنی بر نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، فقط مختص مسلمین و جهان اسلام نیست بلکه همه ی وجدان های بیدار با هر دین و مسلکی در اقصی نقاط این جهان پهناور آن را پذیرفته و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف، در تب و تاب هستند.


همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود سبب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شوند.


در موج سوم انتفاضه فلسطین، رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه، فتح و حماس روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را در هم می شکنند.


شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی « ان تنصرا… ینصرکم» است و این بار موشک های مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین (ابابیل) گنبد آهنین و دروغین صهیونیست جهانی را در هم شکسته و انتقام زنان و کودکان بی پناه غزه را می گیرند.

در این میان از همه مشمئز کننده تر سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حامی حقوق بشر است که به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت نمایند .


در آستانه روز جهانی قدس ، ریاست ، اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس ،جنایات صهیونیستها و حامیان غربی و عربی آنان در نسل کشی مسلمانان را محکوم نموده و هم چون همیشه با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای در روز جمعه همگام با مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و حمایت خود را از ملت مسلمان فلسطین و مبارزین مقاومت اسلامی اعلام می داریم و از مردم ولایتمدار و شهید پرور و انقلابی شهرستان طبس دعوت می نماییم تا با حضور قدرتمند خود لرزه بر اندام شیطان بزرگ، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی انداخته و موجبات دلگرمی مردم مظلوم فلسطین رافراهم نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها