به مناسبت فرارسیدن شب های پر فیض قدر ضیافت افطاری در جوار مبارک مزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد با حضور مسئولین سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد و عموم مردم روزه دار شهرستان نظرآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ؛به مناسبت فرارسیدن شب های پر فیض قدر ضیافت افطاری در جوار مبارک مزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد با حضور مسئولین سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد و عموم مردم روزه دار شهرستان نظرآباد برگزار شد.
 
بر اساس این گزارش ؛ این ضیافت افطاری که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد سرهنگ علی کوه خیل، امام جمعه محترم شهرستان حجة الإسلام والمسلمین وثوقی و با حضور ۸۰۰ نفری عموم مردم روزه دار و شریعت مدار که با همت حوزه  ۷۱۱ مقاومت بسیج عمار یاسر سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد در مزار مبارک شهدای گمنام شهرستان نظرآباد برگزار شد کاملا ساده و بی آلایش بود و بیشتر از جنبه ی معنوی برخوردار بود تا مادی.
 
بر همین اساس فرمانده حوزه ۷۱۱  مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان نظرآباد برادر پاسدار حاج حسین خیری که از عناصر اصلی برگزاری این امر خیر و خداپسند بود خاطر نشان کردند: عنصر و هدف اصلی برگزاری این ضیافت افطاری برگرفته از سخنان و فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرمودند تا میتوانید سفره های افطاری ساده و بی آلایش و به دور از تجمل گرایی را در مساجد ، معابر عمومی و خانه های خود پهن کنید تا از اسراف و زیاده روی های بی مورد در سفره های افطار جلوگیری شود.
 
 گفتنی است؛ فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان نظرآباد در برگزاری هر چه بهتر مراسم و برقراری نظم و امنیت فضای مراسم نهایت مساعدت و همکاری را مبذول داشتند.
 
خبرنگار ؛ ابراهیم باباپور اصل
ارسال نظرات
پر بیننده ها