سومین کاروان نور استان سمنان به میامی رسید+‌عکس

سومین کاروان نور استان سمنان با عنوان سلسله محافل انس و الفت با قرآن کریم به شهرستان میامی رسید.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۶۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
حجت‌الاسلام علی‌اکبر سایری مجری طرح کاروان نور استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: سومین کاروان نوراستان در بیست و سومین شب اجرای برنامه‌های محفل قرآنی خود در استان سمنان، به شهرستان میامی رسید و با اجرای برنامه‌ها و محفل قرآنی ، فضای نورانی و معنوی را درمسجد جامع میامی با حضور قاری برجسته استانی، کشوری و بین الملی با استقبال شایسته مردم قرآن دوست میامی مواجه شد.

وی درباره برنامه های این کاروان در استان سمنان بیان کرد: ماه رمضان ماه قرآن و بهار قرآن است به همین منظور همه شهرستان‌های استان به صورت سلسله وار محافل انس با قرآن را با عنوان کاروان نور برگزار می‌کنیم.

سایری با بیان اینکه تاکنون چهار محفل انس با قرآن در شهرستان‌های گرمسار، آرادان، سرخه و مهدیشهر در استان سمنان برگزار شده است، افزود: امشب نیز این محفل نورانی در شهرستان میامی و به منظور استفاده قرآن دوستان میامی برگزار شد.

مجری طرح کاروان نور استان سمنان گفت: برنامه‌های این کاروان قرآنی هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد و اختتامیه آن را در شهرستان شاهرود برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این کاروان بیان کرد: سعی ما بر این است تا در ماه مبارک رمضان در واقع یک فرهنگ ‌سازی را نسبت به قرآن داشته باشیم.

سائری با بیان اینکه استقبال از این محافل قرآنی در همه شهرستان‌های استان سمنان بی‌نظیر بوده است تنوع برنامه‌‌ها، استفاده از قاریان بین‌المللی چون هادی اسفیدانی و اشتیاق مردم به قرآن را از عوامل این مهم برشمرد.

در پایان این مراسم به پنج نفر از حاضرین در این محفل نورانی کمک هزینه سفربه مشهد مقدس وهدایای دیگری اهدا شد.

در ابتدای این آئین قاری ممتاز شهرستان و استان غلامرضا فلاحتی آیاتی را از سوره های قرآن کریم قرائت کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار