خبرهای داغ:
دولتهای بی ریشه، دیکتاتور و سرکوب گر و حامی تروریست های بدانند که به اذن الله بزودی هزینه های سنگینی بابت خیانتشان به اسلام عزیز و مسلمین مظلوم پرداخت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۷۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه روز جهانی قدس بسیج اصناف و بازاریان حوزه الهادی شاهرود بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

روز قدس، روز اسلام است. روز قدس، روزى است که اسلام را باید احیا کرد و احیا بکنیم و قوانین اسلام در ممالک اسلامى اجرا بشود.(امام خمینی(ره))

روزی فرا رسد که ظالمان دنیا بخواهند برای فرار از مجازات دو برابر دارایی‏های دنیا را هزینه کنند ولی از عذاب خدا گریزی نیست (زمر/47)

امروز تدبیر بلند معمار کبیرانقلاب، روز قدس را که روز حیات اسلام و مسلمین است به ایام حیات بشریت و مرصاد صهیونیسم غاصب تبدیل کرده است. اکنون با تداوم راه امام (ره) توسط ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا امام خامنه‏ای، دیگر نه تنها فریاد سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين و خونخواران جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام است بلکه این روز به روز برائت و اعلام نفرت عمومي تمام ملت‏های آزاده جهان از رژيم تروريست اسرائيل و اشغالگر قدس و حامي آن، شيطان بزرگ، آمريکاي جنايت‏کار تبدیل شده است.

اکنون وعده خدا محقق شده و اگر روزی می‏گفتیم مسلمانان، روز قدس را روزی بزرگ بشمارند و در تمام کشور های اسلامی تظاهرات برگزار و در مساجد این ندا را سردهند، هنگامی که یک میلیارد مسلمان فریاد برآورد، اسراییل احساس عجز و ناتوانی خواهد کرد و ترس همه وجودش را فرا خواهد گرفت، به لطف الهی به همراه مسلمانان جهان، آزادی‏خواهان و طرفداران واقعی حقوق بشر نیز دریافته‏اند مظلومیت فلسطین را و حاضرند جان‏فشانی کنند.

ما اصناف بسیجی شهرستان شاهرود؛ با تمام وجود اعلام می‏داریم که در خط رهبری انقلاب و پشتیبان آرمان‏های امام راحل (ره) بوده و خواهیم بود و به استکبار جهانی و سرکرده های دون رژیم صهیونیستی اعلام می‏کنیم که روز قدس به فضل الهی به برگزاری نماز جمعه در بیت المقدس توسط ولی امر مسلمین جهان ختم خواهد شد و رژیم غاصب صهیونیستی بداند که ایران اسلامی هیچ گاه از آرمان های خود کوتاه نخواهد آمد و بازاریان و اصناف خداجوی که در نوک پیکان تحمل تحریم های اقتصادی هستند همواره پایبند و وفادار خون شهدا هستند و جوانان این مرز و بوم سرمایه اصلی نظام و انقلاب هستند و به عمق تحریم‏ها خواهند زد و توطئه دشمن را نقش برآب خواهند ساخت.

*بیانیه بسیج مهندسین شاهرود به مناسبت روز قدس

دولتهای بی ریشه، دیکتاتور و سرکوب گر و حامی تروریست های بدانند که به اذن الله بزودی هزینه های سنگینی بابت خیانتشان به اسلام عزیز و مسلمین مظلوم پرداخت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج جامعه مهندسین شاهرود در بیانیه با اشاره به روز قدس و حضور پر شور ملت مسلمان ایران و جهان در راهپینایی این روز اعلام کرد: دولتهای بی ریشه، دیکتاتور و سرکوب گر"جنبش های بیداری اسلامی" و حامی تروریست های "القاعده،داعش و جبهه النصر و..." بدانند که به اذن الله بزودی هزینه های سنگینی بابت خیانتشان به اسلام عزیز و مسلمین مظلوم پرداخت خواهند کرد.

متن بیانیه بسیج جامعه مهندسین شاهرود به شرح ذیل است:

(من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم(ص) می دانم، روزی است که باید ما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم،... و] مسلمین[ با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند) امام خمینی(ره)

روز جهانی قدس مطلع فجر پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین و جهان اسلام علیه رژیم و جنایتکار اسرائیلی است که حضرت امام خمینی(ره) با ژرف نگری الهی خود، حلقه وحدت و اجماع مسلمین و آزادیخواهان جهان را حول این روز مبارک تدبیر و رقم زد تا به اذان الله زمینه ساز محو اسرائیل از صحنه روزگار گردد.

بر این باوریم، روز قدس، روز دمیدن نفسای مسیحای الهی در روح و کالبد جبهه مقاومت اسلامی و "صور اسرافیل" برای نابودی و محو این غده سرطانی-اسرائیل جنایتکار- از صحنه جهانی است که با ظهور موعود آخرالزمان حضرت ولی الله الاعظم امام مهدی(عج) و در نبرد سرنوشت ساز با مستکبران و جنایتکاران جهانی این فرایند و سنت الهی تکمیل و پایان محنت ها ، قتل عام و اسارت مسلمین و در نهایت حاکمیت مستضعفان صالح جهان را بدنبال خواهد داشت.

سازمان بسیج مهندسین شاهرود معتقد است امید بستن به سازمانهای بین المللی مدعی حقوق بشر و شورای امنیت سازمان ملل و مرتجعین عرب مزدور و دیکتاتور در منطقه (و حامی تروریست های وهابی-تکفیری-سلفی) و به منظور حمایت از حقوق مسلمانان مظلوم در فلسطین،عراق،سوریه،لبنان و بحرین و... سرابی بیش و توهمی خوشبینانه نخواهد بود! تجربه جهانی ثابت کرده آمریکای جنایتکار و اسرائیل این ولیده فاسدش جز زبان زور و مشت آهنین و پاسخ های ویرانگر پشیمان کننده را نمی فهمند ، لذا تقویت و پشتیبانی رزمندگان جبهه مقاومت از جمله در فلسطین اشغالی در ابعاد نظامی،تسلیحاتی،لجستیک و مالی همواره با راهبرد مقاومت و پایداری و نه سازشکاری ، تنها راه فلاح و نجات از وضعیت موجود و عامل بازدارنده در مقابل استکبار جهانی است.

بسیج مهندسین شاهرود ضمن حمایت قاطع خود از ملت مظلوم فلسطین و غزه مظلوم، معتقد است روز قدس را باید از مرحله تظاهرات عمومی بسمت اقدامات هوشمند تهاجمی دسخت و ویرانگر علیه اسرائیل و منافع آن در منطقه و جهان هدایت کرد لذا با اعلام آمادگی خود و اذن ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) آماده است در این راه برادران خود در جبهه مقاومت اسلامی را بطرق مقتضی یاری رساند.

براین باوریم دنیای اسلام، علمای شیعه و سنی، فرهیختگان و ظرفیت های حقوقی جهان اسلام لازم است از یک سو با اتخاذ راهبردی تهاجمی و اجتناب از انفال، جهت و سمت حرکت افکار عمومی را متوجه دشمن اصلی اسرائیل و آمریکا جنایتکار نموده و از سویی دیگر با حمایت صریح، قاطع و عملی خود از رزمندگان جبهه مقاومت، عرصه را بر دوّل مزدور و خیانتکار مرتجع عرب منطقه (آل سعود و آل حمد و ...) و تروریست های وهابی سلفی تکفیری(این خائنین حامی اسرائیل)، تنگ و پرهزینه کنند دولتهای بی ریشه، دیکتاتور و سرکوب گر"جنبش های بیداری اسلامی" و حامی تروریست های "القاعده،داعش و جبهه النصر و..." بدانند که به اذن الله بزودی هزینه های سنگینی بابت خیانتشان به اسلام عزیز و مسلمین مظلوم پرداخت خواهند کرد.

در پایان و در لبیک گویی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش مقام عظمای ولایت،با دعوت از امت خدای جوی روزه دار ایران اسلامی و شهرستان شاهرود به مشارکت و حضور فعال در بزرگداشت این روز با برکت، با زبان روزه و با شعار همیشگی "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" به حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و مظلومان دنیای اسلام پرداخته و با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام به استقبال این روز عزیز و افتخار آمیز می رویم.

*بیانیه بسیج طلاب و روحانیون شاهرود و میامی به مناسبت روز قدس

امروز باید بر تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) بیشتر از گذشته تعقل کرد تا در این روز سرنوشت فلسطین و آزادی قدس شریف توسط انسانهای حق طلب رقم بخورد

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج طلاب و روحانیون حوزه شهید مطهری شهرستان های شاهرود و میامی با صدور بیانیه ای امت حزب الله را به حضور در راهپیمایی روز قدس فرخواند که در ادامه می آوریم:

روز قدس، یک روز جهانى است، روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است، روز مقابله ملت‌هایى است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌ها است، روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.(امام خمینی(ره))

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان,روز قدس روز وحدت و انسجام مسلمین بار دیگر شاهد تبلور اراده های آهنین زنان و مردان مسلمان و طنین فریاد انسان های آزاده سراسر جهان علیه دشمنی ها ی اسرائیل غاصب و سردمداران زور و زر می باشیم..

قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان سالهاست مورد هتک حرمت رژیمی مجهول قرار گرفته است و این غده سرطانی نگرانی های عمیقی را برای جهان اسلام به وجود آورده است.

این سرزمین مقدس طرح صهیونیستی و حمایت استعمارگران از دست ساکنین واقعی خارج شده و در سلطه اشغالگران قرار گرفته.

امروز باید بر تدبیر حکیمانه حضرت امام(ره) بیشتر از گذشته تعقل کرد که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری نمودند تا در این روز سرنوشت فلسطین و آزادی قدس شریف توسط انسانهای حق طلب رقم بخورد و با مشت های گره کرده و طنین شعارهای کوبنده به آنان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب در حمایت از فلسطین مظلوم و قدس غریب زده شود.

پایگاه های مقاومت حوزه های علمیه, شورای قشر بسیج طلاب و روحانیون شهرستان های شاهرود و میامی در راستای لبیک به فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری,روز قدس را روز بیداری مسلمانان و تمام آزادی خواهان جهان می داند.

لذا ضمن دعوت از همه قشرها و گروه های مختلف؛خاصه علماء , فضلاء و روحانیون حوزه های علمیه کشور و شهرستان شاهرود و میامی معتقد هستیم ملت شجاع ایران حماسه دیگری را در روز قدس خلق خواهد نمود و این اقدام مقدس به عنوان اعمال رمضانیه شما ثبت خواهد شد.

*بیانیه بسیج دانش آموزی شاهرود به مناسبت روز جهانی قدس

روز قدس، روز اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین و حمایت راسخ از این مردم رنج کشیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج دانش آموزی حوزه ایمان به مناسبت روز جهانی قدس از عموم مردم آزادی خواه به خصوص نوجوانان و جوانان خواست در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند که در ادامه می آوریم:

روز قدس، روزى است که باید سرنوشت ملت‌هاى مستضعف معلوم شود.(امام خمینی(ره))

شاید روزی که خمینی کبیر(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامگذاری فرمود کمتر کسی به این می اندیشید که این یوم الله جهان اسلام این گونه عالم گیر شود و فریاد مظلومیت فلسطین تا عمق کشورهای مختلف رسوخ کند؛ اما این روز مبارک توانسته است با دل و جان مسلمانان و آزادگان عالم ارتباط برقرار کند و چون تیری باشد بر پیکره صهیونیسم جهانی امروز نام فلسطین با روز قدس پیوندی ناگسستنی خورده است و تاریخ نام فلسطین و قدس شریف را هرگز فراموش نخواهد کرد.

تردیدی نیست استکبار جهانی و حکومت های غاصب برخی کشورهای اسلامی با بمب و گلوله و حمایت از تروریست های خود ساخته داعش راه به جایی نخواهند برد و فریاد آزادگی ملل مسلمان تا بلندای آسمان خواهد رفت.

حال که صهیونیسم جهانی با حمایت آمریکا و پول های نفتی آل سعود قصد دارد چهره اسلام را با تقویت تفکر تکفیری و جنایت کار داعش مخدوش کند مسلمانان جهان و آزادگان عالم بار دیگر با شناخت دست های پشت پرده این طرح های خیانت کارانه در روز قدس تمام فریاد خود را بر سر آن خواهد زد و نقشه های شوم آنها را نقش بر آب خواهد نمود.

دانش آموزان بسیجی شاهرودی نیز که همیشه پیشگام حرکت های انقلابی و مبارزات بر علیه استکبار جهانی بوده اند در روز قدس نیز محکم و استوار حضور می یابند و بیعت مجددی با آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری خواهند بست و فریاد مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را هر چه رساتر به گوش جهانیان خواهند رساند.

بسیج دانش آموزی شاهرود از تمامی ملت شریف ایران اسلامی دعوت به عمل می آورد که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای حضرت امام روح الله (ره) و خلف صالحش امام خامنه ای (مدظله العالی ) لبیک گفته و با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین حمایت راسخ خود را از این مردم رنج کشیده اعلام نمایید.

*بیانیه بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود به مناسبت روز جهانی قدس

دور نیست روزی که شمشیر مقاومت و بیداری اسلامی رگ حیات ننگین غاصبان سرزمین مقدس فلسطین را قطع نماید

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حوزه مقاومت بسیج کارگری حوزه الغدیر شاهرود با صدور بیانیه ای با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس فرا خواند که در ادامه بدان می پردازیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر در روز قدس، تمام کشورهاى اسلامى، همه ملتها برخیزند و فریاد بزنند، نه براى قدس تنها، براى همه ممالک اسلامى، پیروز خواهند شد. (امام خمینی(ره))

روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین و مردم مظلوم غزه به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و رژیم غاصب اسرائیل را نامشروع و غده سرطانی برای عالم اسلامی می داند و با تمام قوا برای نابودی آن تلاش می کند.

عمق راهبردی پیام انقلاب اسلامی و نفوذ بیداری اسلامی، نوید بخش پایان دوران ضعف و انزوای ملت‌های مسلمان می‌باشد و نیروی قدرتمند و انرژی متراکمی که از متن حماسه مقاومت و پیروزی های معجزه آسای حزب الله لبنان و حماس فلسطین بیش از هر دوره تاریخی دیگری احساس غرور و افتخار و دست‌یابی به ظرفیت سرشار و سرنوشت‌ساز برای تحمیل شکست قطعی به جبهه استکبار و صهیونیسم را برای امت اسلامی رقم زده است و دور نیست روزی که شمشیر مقاومت و بیداری اسلامی رگ حیات ننگین غاصبان سرزمین مقدس فلسطین را قطع نماید.

بسیج کارگری شاهرود بار دیگر فجایع ننگین رژیم نامشروع اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی گناه فلسطین و حملات ددمنشانه مزدورن آمریکا و اسرائیل در قالب تروریسم دولتی به مردم مظلوم سوریه، عراق, افغانستان و ... را محکوم کرده و از جامعه کارگری ایران اسلامی و زحمت کشان عرصه صنعت و تولید می خواهد ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار « مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل » سر داده و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌دار دعوت می‌نماید با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی باشند.

*بیانیه بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام به مناسبت روز قدس

گام‌های پرصلابت مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، روحیه فلسطینیان را تقویت خواهد کرد و روند سرنگونی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

من از عموم مسلمانان جهان و دولتهاى اسلامى مى‌خواهم که براى کوتاه‌کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت مى‌کنم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است و مى‌تواند تعیین‌کننده سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به‌عنوان روز قدس انتخاب و طى مراسمى، همبستگى بین‌المللى مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونى مردم مسلمان اعلام نمایند.(امام خمینی(ره))

اگر ظلم و جنایت بر دیده عقل جنایتکاران و مستکبران جهان، حجابی نیفکنده بود، می‌بایست درک می‌کردند که در دنیای کنونی، سیاست مرعوب‌سازی مظلومان یا سرپوش گذاشتن بر جنایات و فریب افکار عمومی جهانیان، کارآیی خویش را از دست داده‌ است و به همین دلیل است که اسرائیل غاصب در سال های اخیر هر جنگی را که به امید پیروزی های گذشته، آغاز کرده، سرانجام نه تنها در میدان جنگ مذبوحانه شکست خورده بلکه بر شدت تنفر افکار عمومی ملت‌ها نسبت به خویش نیز افزوده است، و آن روز دور نخواهد بود که به پرونده سردمداران اسرائیل و حامیان آن در مجامع بین‌المللی رسیدگی شود، همچنانکه امروز از آنان در کنار دیگر جنایتکاران تاریخ همچون نرون و چنگیز و هیتلر و استالین نام برده می‌شود.

روزگاری بود که رژیم صهیونیستی هر روز عرصه را بر مردم فلسطین تنگ تر می‌کرد و داعیه داران رهبری مبارزات مردم فلسطین نیز تن به سازش داده و به وعده های دشمن خویش دل خوش کرده بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، راهی تازه و روشن در برابر مردم فلسطین گشوده شد و تمسک به اسلام و استقامت در مبارزه به عنوان شاخصه های تجربه این انقلاب به آنان و به مظلومان جهان عرضه گشت؛ تجربه ای که پیروزی و موفقیت آن را خداوند متعال تضمین فرموده‌ است و چنین شد که انقلاب فلسطین نیز به دامان اسلام و قرآن بازگشت و از آن به بعد هر روز شاهد پیشرفت فلسطینی ها و عقب نشینی اسراییل هستیم و خون هر شهیدی که مظلومانه بر زمین می ریزد راه را برای دستیابی به پیروزی نهایی و سرنگونی صهیونیست‌ها فراهم‌تر می‌سازد.

امروز مردم ایران افتخار دارند که به موازات دفاع از استقلال و ایستادگی بر سر حقوق خویش، با تأسی به امام علی(ع)، از تمامی مظلومان جهان، به شیوه های گوناگون حمایت می‌کنند و رویارویی با استکبار جهانی و مبارزه با آشکارترین مظهر این استکبار یعنی رژیم غاصب اسرائیل، به عنوان شفاف‌ترین سیاست راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی، همواره مورد تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری قرار گرفته است و کسانی که نمی‌خواهند یا نمی‌توانند عربده‌کشی‌های اسرائیل علیه ملت ایران را بشنوند و لذا ضرورت حمایت امروز مردم ایران از مبارزات مردم غزه و فلسطین را اگر نه به حکم شرع، لااقل به حکم عقل درک نمی‌کنند، یا سازشکار و ساده لوح‌اند و یا خائن و گویا چپاول ثروت مردم ایران توسط صهیونیست‌ها را در رژیم شاهنشاهی از یاد برده‌اند.

امسال مراسم روز قدس در شرایطی برگزار می‌شود که مردم فلسطین مظلومانه و شجاعانه با گوشت و پوست و استخوان خویش در برابر اسرائیل خونخوار و جنایتکار ایستاده‌اند و گام های پرصلابت مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، روحیه آنان را تقویت خواهد کرد و روند سرنگونی اسرائیل را سرعت خواهد بخشید.

بسیج فرهنگیان شاهرود و بسطام نیز که تحقق وعده های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را یکی پس از دیگری شاهد بوده‌ است، پاسداشت روز قدس را به عنوان میراث ماندگار امام خمینی(ره) بر خود فرض می‌داند و فرهنگیان به عنوان جمعیتی فرهیخته که همواره در صحنه های مبارزه علیه و ظلم و استکبار پیشتاز بوده‌اند همراه با ملت افتخار آفرین ایران با شکوه هرچه تمامتر در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا به مردان، زنان و کودکان مظلوم فلسطین پیام بدهند که( اندکی صبر، سحر نزدیک است)

*بیانیه بسیج ادارات حوزه الحدید شاهرود به مناسبت روز قدس

ملت بزرگ ایران به عنوان پرچمدار و رهبر جهان اسلام، تا آزادی قدس شریف، از هویت و حقانیت ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج کارمندی و ادارات حوزه الحدید شاهرود با صدور بیانیه ای همگان را به حضور در راهپیمایی روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس فراخواند و این حضور را دفاع از هویت و حقانیت ملت مظلوم فلسطین دانست.

متن بیانیه حوزه بسیج کارمندی ،ادارات الحدید شاهرود بدین شرح است:

روز قدس، روزى است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند.(امام خمینی(ره))

ملت بزرگ ایران به عنوان پرچمدار و رهبر جهان اسلام، تا آزادی قدس شریف، از هویت و حقانیت ملت مظلوم فلسطین دفاع خواهد کرد.

در آستانه روز جهانی قدس، یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، ملت بزرگ و مجاهد ایران اسلامی همراه با تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان، با وحدت و یکپارچگی از هویت، استقلال و تمامیت ارضی فلسطین دفاع خواهد نمود و با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن ابراز انزجار از رژیم جعلی، سفاک، درنده خو و غاصب صهیونیستی و حامیان مزدور، سرسپرده، خون آشام و ضدحقوق بشر خصوصاً آمریکای جنایتکار، حمایت کامل و همه جانبه خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام می دارد.

قدس متعلق به همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان بوده و هست و تا زمانی که لکه ننگین و غده چرکین و سرطانی اسرائیل غاصب از اولین قبله مسلمانان پاک نشود، لحظه ای از پا نخواهیم نشست و به همه سردمداران و مدافعان دروغین حقوق بشر که با سکوت معنادار و ننگین خود، چشم خود را بر روی جنایات و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین بسته و کورکورانه و مغرضانه از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی حمایت می کنند اعلام می داریم که هویت فلسطین، هویت اسلام و مسلمانان است و تا آزادی قدس شریف، دست از حمایت و طرفداری از ملت بزرگ و قهرمان فلسطین، برنخواهیم داشت.

صهیونیست غاصب و هم پیمانانش باید بدانند ایران اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند. امسال اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه است و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل به یاری مردم مقاوم فلسطین بشتابند

بسیجیان ادارات شهرستان شاهرود، جنایت اشغالگران و حامیان غربی و عربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز جمعه، همگام با مردم خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و از آحاد مردم و بسیجیان همیشه در صحنه و روزه دار دعوت می‌نمائیم با حضور قدرتمند خود در راهپیمائی روز جهانی قدس شرکت نموده و لرزه بر اندام پوشالی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی بیاندازند و موجب دلگرمی و قوت قلب مبارزان فلسطینی و مردم غزه باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها