خبرهای داغ:
روز جهانی قدس، روز استقامت و ایستادگی و مظهر فریادخواهی جهان اسلام برای نجات قبله نخست مسلمانان و محل معراج پیامبر از چنگال اشغالگران صهیونیست به شمار می رود.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۸۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، استاندار خراسان‌جنوبی به مناسبت روز جهانی قدس پیام دعوتی به شرح ذیل صادر کرد:

روز جهانی قدس، روز استقامت و ایستادگی و مظهر فریادخواهی جهان اسلام برای نجات قبله نخست مسلمانان و محل معراج پیامبر از چنگال اشغالگران صهیونیست به شمار می رود.

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی و نماد وحدت، استکبارستیزی، صلابت و استقامت مسلمانان عدالت خواه و ظلم ستیز امت اسلام با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

انقلاب اسلامی ایران که حرکتی شکوهمند و بی مانند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد و آرمان آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید و حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌دارند، غافل نمانند و در دفاع از هویت و سرزمین خود لحظه ای از پا ننشینند.

ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و همچنین یاد و خاطره امام راحل(ره)، با تأسی از رهنمودهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله) و تجدید میثاق با آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مردم ستمدیده فلسطین و فرزندان مقاومت اسلامی، همچون سال های گذشته، همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی و ملت متدین و همیشه درصحنه ایران اسلامی، با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز باعظمت، باردیگر نفرت و انزجار مسلمانان را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف و عزیز و نابودی کفر و استکبار را به گوش جهانیان خواهیم رساند.

وجه اله خدمتگزار
استاندار خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها