خبرهای داغ:
پیام دعوت بسيج طلاب و روحانيون خراسان جنوبي برای حضور مردم در روز قدس:
سازمان بسيج طلاب و روحانيون خراسان جنوبي برای حضور پر شور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۸۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، در بيانيه سازمان بسيج طلاب و روحانيون خراسان جنوبي به مناسبت روز جهاني قدس آمده است:

روز قدس روز اسلام است . امام خمینی(ره)

پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران و کوتـاه شدن دست ابر قدرت ها از ایـن کشور و استقـرار جمهوری اسلامی ، محـوریـت حرکت های جهادی و آزادی بخش متوجه انقلاب اسلامی ایران گردید . امیدها زنده شد و یأس و نا امیدی در دل دشمنان اسلام قرار گرفت.

نظر به این که فلسطین پیشانی جهان اسلام است و خط مقدم ایستادگی و مقاومت در مقابل ظلم وستم صهیونیست ها می باشد . پیروزی در فلسطین پیروزی در جهان اسلام است.

لذا حمایت از فلسطین یک تصمیم راهبردی است که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بخوبی اخذ گردید و جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس نامگذاری شد.

با این حرکت امام(ره) حیاتی مجدد به فلسطین بخشیده شد و مسئله فلسطین در جهان اسلام و وجدان های بیدار عالم به عنوان مسئله اصلی مطرح گردید و پرچم مبارزه با اسرائیل در کانون توجه جهان اسلام ایران اسلامی بر افراشته شد .که بیش از 37 سال است همچنان این فریاد حمایت از فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست از این نقطه از جهان اسلام شنیده می شود.

روز قدس به روز همبستگی ملت های مظلوم و تحت ستم تبدیل شد. روز قدس به روز نمایش قدرت مسلمانان در جهان تبدیل گشت. روز قدس به روز نفرت و جدان های بیدار در همه دنیا علیه رژیم غاصب اسرائیل تبدیل شد.

در حالی روزهای پایان ماه مبارک را سپری می کنیم که بار ديگر اسرائیل غاصب بی رحمانه مردم بی دفاع فلسطين را مورد ظلم قرار داده است .

کجایند مدعیان حقوق بشر؟ مجامع بین الملل کجایند؟

دولتمردان مدعی در کشورهای اسلامی کجایند؟ سران بعضی از کشورهای منطقه و عربی؟

آیا فریاد مظلومانه ملت مقاوم و صبور فلسطين را نشنیده اید؟

آیا گریه و ناله کودکان مجروح فلسطين را متوجه نمی شوید ؟

آیا فریاد مادرانی که فرزند از دست داده خود را داد خواهی می کنند نمی فهمید؟

لعنت و نفرین خداوند برشما حامیان جنایات اسرائیل .

ما طلاب و روحانیون بسیجی خراسان جنوبي ضمن حمایت از مقاومت دلاورانه و شجاعانه مردم بی دفاع فلسطين از اسلام و کاشانه خود ، در روز قدس در کنار همه اقشار مختلف مردم روزه دار و ولایت مدار خراسان جنوبي در صحنه حاضر می شویم و همه با هم - با شکوه تر از همیشه- با فریاد رساتر از قبل مرگ بر آمریکا . مرگ بر اسرائیل و مرگ بر سازشکار را سر می دهیم و نفرت وانزجار خود را از این همه ظلم و تجاوز بی رحمانه رژیم غاصب اسرائیل اعلان می داریم .

وجنایات جنگی صهیونیست ها را در فلسطين بشدت محکوم می کنیم . و بر ضرورت مبارزه با اسرائیل غاصب تا ریشه کن شدن این غده سرطانی در منطقه به عنوان هدف اصلی مبارزه و مقاومت تاکید می کنیم.

و به بعضی کشور های عربی که چشمانشان را به این جنایات بسته و به دنبال عادي سازي روابط با اين رژيم غاصب بوده و با کمک به گروه های انحرافی . تکفیری نقشه دشمن در متفرق کردن جهان اسلام کمک می کنند و مسلمانان را در عراق ، سوریه ،‌ بحرين ،‌ لبنان و ... به خاک و خون می کشند ، هشدار می دهیم : دست از این حمایت ها بر دارید . به خود بیایید – مطمئن باشید- شما هم از نیرنگ دشمن در امان نخواهید بود.

به امیــد روزی که با عـزت و سربلنـدی نمـاز پر شکوه وحدت را در قـدس شریـف به امـامت ولـی امـر مسلمیـن جهان حضـرت امام خامنه ای (مد ظله العالي ) بر پا کنیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها