ملت مسلمان فلسطین، امروز آگاه تر و شجاعانه تر از گذشته پای به عرصه مبارزه با اشغالگران نهاده و برای این مبارزه ای که نتایج آن به نفع همه جهان اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۳۵۹۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: امروز رژیم های عربی و دولت هایی همانند دولت ترکیه ، بیش از هر زمان دیگری در صدد سازش و همکاری های خفت آمیز با صهیونیست ها هستند

حسین طاهری با اشاره به جملات کلیدی امام راحل در خصوص روز قدس مبنی بر اینکه این روز از ایام القدر است و می تواند سرنوشت مردم قدس را تعیین کند، افزود: امام راحل همواره تاکید داشتند که چنین روزی باید باشد تا همبستگی میان مسلمانان علیه مستکبران نشان داده شود.

وی با تاکید بر اینکه برای اینکه دست رژیم غاصب صهیونیستی و پشتیبانان آن از اسلام کوتاه شود، باید چنین روزی وجود داشته باشد، اظهار داشت: قدس نخستین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف اسلامی است و نام گذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) با این هدف صورت گرفت که قدس و فلسطین در قلب های مسلمانان و زن و مرد و پیر و جوان در جهان اسلام باقی بماند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت:‌ با توجه به تحرکات اسرائیل در منطقه و زد و بندش با کشورهای چون ترکیه و عربستان، امسال راهپیمایی روز قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است.

این فعال دانشجویی بیان کرد: امام خمینی رهبری انقلابی نه‌ فقط در عرصه اسلامی بلکه در عرصه جهانی است و دیدگاه وی نسبت به موضوع فلسطین به مرکزیت این موضوع میان مسلمانان اعراب و تمامی آزادگان جهان است و زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس معرفی کرد، به‌دنبال آن بود که همچنان هوشیاری در جهان اسلام درباره موضوع فلسطین را در میان تمامی نسل‌های آینده زنده نگاه دارد و این اقدام وی باعث شده است که موضوع فلسطین و قدس همچنان زنده و پایدار باقی بماند.

طاهری افزود: براین اساس، آنچه هر فرد مسلمان باید بداند، آن است که در حال حاضر سرزمین فلسطین و مسجد الاقصی بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر دست اندازی های اشغالگرانه صهیونیست ها قرار دارد و رژیم های عربی و دولت هایی همانند دولت ترکیه نیز، بیش از هر زمان دیگری ( با نادیده گرفتن اعتقادات و گرایش های ملت های مسلمان ) در صدد سازش و همکاری های خفت آمیز با صهیونیست ها هستند.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: هر فرد مسلمان این نکته بسیار مهم را نیز باید در نظر بگیرد که ملت مسلمان فلسطین، امروز آگاه تر و شجاعانه تر از گذشته پای به عرصه مبارزه با اشغالگران نهاده و برای این مبارزه ای که نتایج آن به نفع همه جهان اسلام خواهد بود، نیاز به پشتیبانی ها و حمایت های خردمندانه ملت های مسلمان دارد.

ارسال نظرات