مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان:

اهمیت روز قدس به تفکر دینی ما مربوط می‌شود

اهمیت روز قدس به تفکر دینی ما مربوط می‌شود، در دین اسلام هرجا که مظلومی مورد ظلم واقع شود، دین ما جلوی ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۰۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه اهمیت روز قدس به تفکر دینی ما مربوط می‌شود، گفت: در دین اسلام هرجا که مظلومی مورد ظلم واقع شود، دین ما جلوی ظالم ایستاده و از مظلوم دفاع کرده است.

امین بیات افزود: روز قدس همیشه در اذهان ملت ایران از اهمیت بسیار بالایی برخودار است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس نیز نمود مبارزه ملت ایران با استکبار روز جهانی قدس است که هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان بر گزار می‌شود.

بیات ادامه داد: دشمن این روزها بیشتر از هر زمانی در تلاش است تا جوانان و ملت ایران را هدف توطئه‌های خود قرار داده و ایمان آنها را تضعیف کند.

وی با اشاره به حیله‌ها و اهداف شوم دشمن گفت: دشمن از طریق شبکه‌های مجازی، ماهواره‌ای و همچنین توسط منافقین و برخی افراد خود فروخته در تلاش است تا آرمان‌های امام راحل را در بین مردم جامعه کمرنگ کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان تصریح کرد: هدف دشمن از انجام این قبیل کارها، ضربه زدن به انقلاب اسلامی از درون کشور و با اهداف و برنامه‌های مشخص است.

بیات با تاکید بر اینکه روز جهانی قدس، روز مقابله با استکبار و دفاع از مظلوم است، افزود: دشمن سعی دارد از طرق مختلف مانند آنچه در روز قدس سال 88 و در جریان فتنه رخ داد، ایران را تضعیف کند.

وی اظهار کرد: آن زمان دشمن از طریق برخی افراد شعار "نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران" را مطرح کرد تا از این راه آرمان‌های امام راحل را در رابطه با روز قدس کمرنگ کند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان بیان کرد: نمونه‌هایی از این دست بسیار فراوان وجود دارد که می‌توان به اقداماتی که در رو 13 آبان اتفاق افتاد و عکس امام راحل را پاره کردند، اشاره کرد.

بیات با اشاره به اثرات فتنه در جامعه، یادآور شد: در زمان رخداد فتنه، عیار بسیاری از افراد که ادعا‌های فراوانی در رابطه با انقلاب دارند، مشخص شده و عملکرد آنها نیز با انجام اقدامات خود نمایان می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در پایان سخنان خود خاطرنشان ساخت: از جمله اهداف اصلی انقلاب اسلامی ایران توسط امام خمینی، دفاع از حق مظلوم بوده است که در روز قدس باید به این وظیفه خود عمل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار