مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس باحضور پرشور مردم روزه دار در 18 نقطه از شهر و روستاهای این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۰۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
ابوالفضل آقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی اظهار کرد : روز قدس، روز همبستگی ملت ها و نماد وحدت مسلمانان به حساب می آید.

وی افزود: درایت امام خمینی (ره) باعث شد روز جهانی قدس به عنوان عامل وحدت به جهانیان معرفی شود. بحث ظهور و بروز تکفیری ها دسیسه آمریکا و صهیونیسم است که می خواهند توجه افکار عمومی جهان را از موضوع فلسطین منحرف کرده و جنایت هایشان را ادامه دهند.

آقایی با بیان اینکه امام جمعه میامی سخنران راهپیمایی روز قدس در میامی است، خاطر نشان کرد: مراسم روز جهانی قدس در شهر میامی روز جمعه از ساعت 11:30 شروع می شود و مسیر حرکت راهپیمایان نیز از میدان بسیج به سمت مصلی نماز جمعه است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی ادامه داد: این راهپیمایی با شکوه در 11روستای بخش کالپوش و هفت روستای بخش مرکزی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم به تبعیت ازامام خمینی منویات مقام معظم رهبری خود را برای حضور باشکوه در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس آماده کرده و همبستگی خود را با مسلمانان مظلوم فلسطین به نمایش خواهند گذاشت.

راهپیمایی روز قدس، همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر میهن اسلامی برپا می شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها