فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اشاعه بدحجابی توسط دشمنان وارد فاز سیاسی و امنیتی شده است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اشاعه بدحجابی توسط دشمنان وارد فاز سیاسی و امنیتی شده است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۱۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب که در محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، گفت: دشمنان برای آنکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار فروپاشی کنند با این نتیجه رسیده اند که باید کانون خانواده و به ویژه تقدس مادر را که متاثر از عفاف و حجاب است لجن مال کنند و با این حال باید امروز اشاعه بدحجابی توسط دشمنان را یک مقوله سیاسی و امنیتی قلمداد کنیم.

وی با بیان اینکه اصل ذات فرهنگی و ملی ما عفاف و حجاب است، افزود: دشمن از اقتدار جمهوری اسلامی ایران آگاه است به همین علت تلاش می کنند تا علیه ارزشها و نظام هجمه کنند؛ اما با وجود فاطمیه و محرم و اعتقاد جوانان در دست یابی به اهداف خود ناکام مانده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه امروز صحنه درگیری با دشمن به واسطه شناختی که هر دو طرف نسبت به هم پیدا کرده ایم از عرصه امنیتی و نظامی به عرصه سیاسی و فرهنگی کشیده شده است، گفت: حجاب همانگونه که در نقوش زنان محجبه در تخت جمشید مشخص است در کشورمان اصالت دارد و اینگونه نیست که از فرهنگ دیگری بر ما تحمیل شده باشد.

کشکولی با تاکید بر اینکه باید کارهای ایجابی در زمینه حجاب و عفاف انجام دهیم نه اینکه فقط به اقدامات سلبی بپردازیم، تصریح کرد: باید با رحمت، مهربانی و قول لین و همچنین کارهای هنری و ایجابی باید نسبت به عفاف و حجاب جذابینت ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه مردم با انقلاب هستند به گونه ای که در بدترین شرایط اقتصادی به واسطه تحریم ها یک نفر از آنها اقدامی علیه نظام نکرده است، اضافه کرد: در راهپیمایی روز قدس نیز شاهد حضور پرشور جوانان خواهیم بود.


ارسال نظرات