چهارمین محفل انس با قرآن در سپاه میانه برگزار شد

خبرگزاری بسیج: چهارمین محفل انس با قرآن با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۳۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در این محفل قرآنی با بیان اینکه رژیم اسرائیل به زور و با پشتیبانی آمریکا نزدیک 70 سال است که سرزمین فلسطین را مورد اشغال قرار داده است و آن را متعلق به خود می داند، گفت: با بررسی تاریخ این سرزمین معلوم می شود که در هیچ مقطعی از تاریخ، پیشینه حضور صهیونیسم در فلسطین وجود نداشته است.

حجت الاسلام حسن امیرنژاد، اسرائیل را عصاره کفر، تروریسم، جنایت و ناامنی در منطقه و جهان عنوان و بیان کرد: هر کجای دنیا و هر گروه تروریستی جنایتی مرتکب می شود با پشتیبانی اسرائیل و چراغ سبز آمریکاست.


وی انتخاب جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس را یکی از تصمیمات بنیادین امام خمینی(ره) عنوان کرد و اظهار داشت: این روز، محدود به مبارزه با غاصبان قدس نیست بلکه روز مبارزه کل مستضعفین جهان با کل مستکبران است. حمایت از فلسطین بهانه ای برای حمایت از مستضعفان کل عالم است و سقوط اسرائیل، سرآغازی خواهد بود برای سقوط و نابودی استکبار جهانی.

امیرنژاد روز قدس را روز وحدت امت اسلامی و نمایش قدرت نرم ملت مسلمان جهان دانست و بر لزوم زنده نگه داشتن این روز و حضور گسترده مردمی در آن تاکید کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار