خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: وظیفه ما در چنین دوران خطیر حضور یکپارچه در صحنه های انقلاب بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس به فرمان حضرت امام (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و تبیین فرمایش آن حضرت به بطن جامعه و روشنگری جوانان و حمایت از جبهه مقاومت در سوریه و عراق و حامیان اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۵۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
حجت الاسلام علی شریفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس محور وحدت مسلمانان و حتی مسیحیان است.

وی افزود: تأکید امام خمینی(ره) بر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس به خاطر اینکه همه دلهای مسلمین متوجه اهمیت قدس شوند و در حالی که میهمان خدا هستند و ایام معنوی بیشتری حاکم بر دلها است لذا جنبه سیاسی را نیز بر او افزودند که تمام مسلمانان یکدل فریاد بزنند مرگ بر شیطان بزرگ آمریکا و ابلیس جنایتکار اسرائیل و کسانی که به جان مسلمانان منطقه افتاده اند و خون آنان را می مکند.

شریفی خاطر نشان کرد: زالو صفتان بین المللی که منافع خود را در وجود پلید و نامشروع اسرائیل می بینند از خیلی واقعیت های انسانی،طبیعی و حقوق بشری چشم پوشی می کنند و ملتی مظلوم مثل مردم بی پناه فلسطین را سرزمین مقدس قدس شریف را غصب و خانه های فلسطینیان را ویران و آنها را از خانه خودشان بیرون می کنند.

وی تصریح کرد: امروز مصیبتی بالاتر از این هست که مسلمانان پشت همدیگر را خالی می کنند و به خاطر خوش خدمتی و مزدوری بیگانگان تفرقه اندازی میان مسلمان می اندازند، این بود که امام احساس خطر می فرمود( که اسرائیل غده سرطانی است) اگر در میان دولتهای اسلامی نفوذ کند شیطنت او تفرقه میان مسلمانان می اندازد و امروز اسرائیل از وجود تکفیری ها و داعشی های مذهبی بی مذهب، دینداران بی دین ،وهابی های دور از هر نوع شرف و انسانیت و ایمان بهره می برد و آل سعود خبیث را به میدان جنگ با خدا و امت رسولش فرستاده که این بدترین نوع خیانت به مسلمانان از طرف یهودیان آل سعود و اسرائیل است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به وظیفه همگان بیان کرد: وظیفه ما در چنین دوران خطیر حضور یکپارچه در صحنه های انقلاب بویژه راهپیمایی روز جهانی قدس به فرمان حضرت امام (ره) و تبعیت از ولایت فقیه و تبیین فرمایش آن حضرت به بطن جامعه و روشنگری جوانان و حمایت از جبهه مقاومت در سوریه و عراق و حامیان اسلام ناب محمدی(ص) در سراسر جهان است.

وی ادامه داد: احساس وحدت و همدلی در میان همه اقشار مختلف جامعه بقول مقام معظم رهبری وحدت دولت و ملت و حمایت سیاسی و مالی به مسلمانان مظلوم فلسطین ،سوریه که پایه گذار جبهه مقاومت می باشد و به امید روزی که انشالله وعده های خداوند محقق گردد و اسرائیل نابود شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها