خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه عجب شیر، در محفل انس با قرآن سپاه ناحیه مراغه گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان استکبار و صهونیسم جهانی است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۵۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی افزود: اکنون که برخی دولت های مزدور منطقه به صورت علنی روابط خود را با رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهند، حضور در این راهپیمایی جوابی دندان شکن به این ایادی سرسپرده استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی کشورهای منطقه از جمله دولت ترکیه و رژیم آل سعود به عنوان تفکر وهابی گری که برخواسته از صهونیسم و استکبار جهانی بوده، در کنار دولت آمریکاگستاخانه و بی پروا روابط خود و حمایت خود را از این رژیم غاصب نشان می دهند.

حجت الاسلام شربیانی تاکید کرد: وظیفه همه مسلمانان و ملت های آزاده جهان، حمایت از آرمان فلسطین و مقابله با صهونیسم جهانی به ویژه با حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار امام راحل است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مبانی اسلامی و قرآنی در امت اسلامی خاطر نشان کرد: قرآن به عنوان معجزه ای الهی مایه هدایت و شفا برای بشریت در برابر امراض روحی، رفتاری و معنوی است.

حجت الاسلام شربیانی اظهار داشت: مساجد و موعظه های علما، نقش مهم و اساسی در تبیین فرهنگ اسلامی و قرانی به عنوان هدایت بخشی در مباحث انسانی و اجتماعی و فرهنگی دارند.

ارسال نظرات