این مسئول از همگان دعوت می نماید: با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۵۷
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت اشکذر در پیامی به مناسبت روز قدس گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مسلمانان‌جهان ‌باید روز قدس ‌را روز همه ‌مسلمین‌، بلکه ‌مستضعفین‌ بدانند. «امام خامنه ای»

روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است. روز قدس روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

تصمیم امام خمینی (ره) در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مصداق بارز کلام وحی است که: "اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند برشما واجب است که آنهارایاری کنید."

قدس در تاریخ درخشان امت اسلام نماد وحدت و یکپارچگی است. قدس محور هویت و اتحاد‌‌ همان امتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

بار دیگر، روز قدس می‌تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی علیه صهیونیسم جهانی باشد تا از این طریق و همچنان که در جنگ غزه توانستیم توطئه‌های رژیم جعلی اسرائیل را نقش برآب کنیم.

روز جهانی قدس نشانگر اهمیت غیر قابل انکار مسئله آزادی فلسطینیان از یوغ غده سرطانی صهیونیسم و بیانگر این نکته مهم است که آزادی قدس شریف نه تنها هیچ وقت از خاطر مسلمانان فراموش نمی‌شود، بلکه روز به روز آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفین، از دل ملت‌هایی شنیده می‌شود که سالها تحت سلطه یک مشت مستبد خودباخته، خفه شده بودند.

ایستادگی و مقاومت حزب الله لبنان و حماس و گروههای مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت علنی ملت ایران از ملت مظلوم فلسطین، از یک سو زمینه بیداری اسلامی و خروش مسلمانان و آزادیخواهان را علیه آمریکا و اسرائیل فراهم ساخت و از سوی دیگر پایه‌های این رژیم جعلی را لرزاند و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخت.
روابط عمومی وتبلیغات ناحیه اشکذرنیز ازهمگان و همراه با سایر ارگانها، نهادها و سازمانها، از مردم فهیم، آگاه و همیشه بیدار ایران اسلامی ودانشجویان دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان دهند که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز را هرگز فراموش نخواهند کرد.

به امید شکست جبهه کفر و استکبار و به امید اقامه نماز در مسجد الاقصا

ارسال نظرات