خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان:
حجت الاسلام حاجی نجفی :استکبار جهانی با علم کردن آتش در سوریه به دنبال خاموشی شعله مقاومت در فلسطین است .
کد خبر: ۸۷۰۳۶۶۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان  در مصاحبه با خبرنگار بسیج به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار کرد :فلسطین نقطه رهایی اسلام از دست کفر است و این جبهه باید روز به روز تقویت و حمایت گردد.
وی درادامه افزود : آنچه که امروز برای مسلمین حائز اهمیت است به فراموشی نسپردن جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی است.
حاجی نجفی اذعان کرد :خداوند در قرآن وعده داده است که این رژیم (صهیونیستی) نابود خواهد شد و انشاء الله این مهم به دست رزمندگان مقاومت اسلامی رقم خواهد خورد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان همچنین یاد آور شد: امروز استکبار جهانی با علم کردن آتش تفرقه در سوریه و عراق و کشورهای اسلامی به دنبال نشان دادن چهره ای خشن از اسلام و همچنین خاموش کردن شعله مقاومت در فلسطین است زیرا هر چه قدر مسلمانان از امورات قدس شریف غافل شوند پیروزی بزرگی خواهد بود برای رژیم غاصب صهیونیستی.
وی در پایان از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خواست تا با حضور خود در مراسم راهپیمائی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی آن بویژه رژیم صهیونیستی بزنند و دل حضرت بقیه الله الاعظم (ع)را خشود سازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها