معاون هماهنگ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

اجتماع 5 هزار نفری حجاب و عفاف در خرم آباد برگزار می شود

معاون هماهنگ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف اجتماع پنج هزار نفری زنان در خرم آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۶۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، سرهنگ پاسدار علی حسین پازدار در جلسه هماهنگی برنامه های هفته عفاف و حجاب که در محل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه در این هفته سه برنامه محوری در خرم آباد برگزار می شود، گفت: اجتماع حداقل پنج هزار نفری زنان 21 تیر ماه به همت دستگاههای دولتی، تشکل های مردم نهاد و سپاه ناحیه خرم آباد در این شهر برگزار می شود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در منطقه زیباکنار و همایش تخصصی دختران ایران زمین ازدیگر برنامه های محوری هستند که همزمان با هفته حجاب و عفاف از19 تا 25 تیرماه در خرم آباد برگزار می شوند.

معاون هماهنگ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به تدوین دستورالعمل برنامه های هفته عفاف و حجاب و ابلاغ آن به فرماندهان نواحی گفت: امیداریم که این برنامه ها با همکاری دستگاههای دولتی به نحو مطلوب برگزار شوند.

پازدار ضمن گرامیداشت شهدای عرصه عفاف و حجاب و پاکدامنی و به ویژه شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد که به دلیل اعتراض به کشف حجاب در دوران پهلوی اول به شهادت رسیدند، افزود: در شرایطی که دشمن برای حمله به همه باورها، ارزشها و فضیلت های ما خیز برداشته است باید از فرصت هفته حجاب و عفاف برای ارتقاء سلامت اجتماع در استان لرستان که شهره به عفاف و حجاب و غیرت دینی است گام برداریم.

وی با اشاره به تکلیف دستگاههای دولتی برای مشارکت در برنامه های هفته حجاب و عفاف با توجه به دستورالعمل وزارت کشور، افزود: انتظار داریم که در راستای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته حجاب و عفاف جلسه هماهنگی نیز با حضور دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شود.

معاون هماهنگ سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: از دستگاههای اجرایی انتظار می رود که نسبت به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف متناسب با شعارهای این هفته، فضا سازی محیطی، تجلیل از زنان محجبه ادارات، برگزاری کارگاههای تبیینی و توجیهی ویژه زنان در ادارات و مشارکت در برگزاری اجتماع بزرگ حجاب و عفاف اقدام کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار