بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد به مناسبت روز قدس:
ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد، همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز قدس شرکت کرده و با ابراز خشم و نفرت از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۶۳
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد به مناسبت روز قدس بدین شرح است:

امروز بیش از هر زمانی صدای مظلومیت مسجدالاقصی از گلوی مسلمانان مظلوم فلسطین به گوش می رسد. که متاسفانه کوتاهی دولت های اسلامی به ویژه سرسپردگی برخی دولت های غرب منطقه باعث شده تا علیرغم وجود قدرت بالقوه مسلمین در ریشه کنی این جرثومه فساد، روز به روز ر یشه خود را در سرزمین های اسلامی عربی بدواند.

قدس، سرزمین و موطن میلیون ها مسلمان و قبله اول مسلمین جهان است، سرزمین مجاهدان مخلص و دربندی است که بیش از 6 دهه این سرزمین شریف و بزرگ جهان اسلام توسط سگ هار منطقه با حمایت نظام سلطه به زنجیر کشیده شده است.

جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) که با ابتکار هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای حل مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن عشق به مسجدالاقصی همراه شد، حضوری حماسی و مشارکتی فعال و فراگیر خواهند داشت.

شرارت های دنیای استکبار و صهیونیزم در منطقه و کشورهای مسلمان سوریه، عراق، بحرین، یمن و سایر نقاط جهان و کشتار بی رحمانه کودکان، زنان، پیران و اقدامات ضد بشری جماعتی نادان و پریشان حال به نام « داعش » آیینه ای برای تماشای چهره واقعی استکبار و استعمار قدیم و جدید در جهان است.

ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد، همگام با سایر اقشار مردم در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز قدس شرکت کرده و با ابراز خشم و نفرت از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در کشتار کودکان و زنان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل غاصب از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

امید است در سایه رهبری های داهیانه ولی امر مسلمین امام خامنه ای و با توسل به شهدای عزیز قدس شریف به بدنه اسلام بازگردد.

ارسال نظرات