خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرگان گفت :انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطين و مقابله با خوي تجاوزگرانه اسرائيل، تنها راه سربلندي اسلام و مسلمانان است
کد خبر: ۸۷۰۳۶۷۴
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر فرمانده سپاه ناحیه گرگان در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس به خبرنگار بسیج گفت :امام راحل با تدبير الهي خويش و نام‏گذاري روز قدس، مبارزه با اسرائيل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين را به عنوان تكليفي اسلامي به همه مسلمانان از فرقه‏ ها و مليت‏ها و زبان‏هاي گوناگون گوشزد كرد و اعلام داشت كه حمايت از اسرائيل، خيانت به اسلام است.
وی درادامه افزود :همه ساله مردم در ایران در آخرین جمعه ماه رمضان به راهپیمایی در حمایت از مردم فلسطین می‌پردازنددر واقع روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگر کشورهای اسلامی می‌باشد.
مهاجر ادامه داد:روز قدس روز ایستادگی مستضعفان عالم، علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.
فرمانده سپاه گرگان همچنین با اشاره به اینکه انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطين و مقابله با خوي تجاوزگرانه اسرائيل، تنها راه سربلندي اسلام و مسلمانان است گفت :در شرايطي كه خطر اسرائيل، امروز متوجه همه منطقه غرب آسیا (خاورميانه) و سرزمين‏هاي اسلامي است بر همه ملت‏هاي مسلمان واجب است كه فراتر از شعارها و اقدامات معمولي  اين روز بزرگ را كه در حقيقت روز مقابله مستضعفان با مستكبران است، گرامي بدارند.
وی همچنین بیان کرد: به گفته مقام معظم رهبری که فرمودند" اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید "انشاء الله با شکل گیری دست قدرت جبهه مقاومت اسلامی (بسیج مردمی)،  که این روزها در سوریه و عراق شاهد مبارزات و جانفشانی های آنان هستیم نابودی این رژیم (صهیونیستی) نزدیک است.
سرهنگ دوم پاسدار سید علی مهاجر در پایان ابراز داشت : سپاه ناحیه گرگان و بسیجیان همیشه در صحنه این شهرستان با تمام قدرت و توان خود در راهپیمائی روز قدس شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد و فریاد مرگ بر اسرائیل سر خواهند داد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها