سپاه قدس گیلان:

روز قدس قیام بر ضد زورگویی و ایستادگی در برابر ستم است

سپاه قدس گیلان در بیانیه ای بمناسبت روز قدس آورده است: روز قدس قیام بر ضد زورگویی، اشغال و ایستادگی در برابر ستم و حمایت از مظلوم است. روز فریاد برای آزادی بشر از زندان کبود رسانه های صهیونیستی، رهایی از سلطه ی جهل، پلیدی و زشتی در جهان و حماسه ی مردمی برای آزادی و امنیت است.
کد خبر: ۸۷۰۳۶۸۹
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سپاه قدس گیلان با صدور بیانیه ای که بمناسبت روز قدس صادر نموده آورده است: روز جهانی قدس ابتکار معجزه گونه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان ابتکار راهبردی و اعلام برائت از جبهه استکبار و صهیونیسم جهانی و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) بوده است.

این بیانیه می افزاید: طراحی هوشمندانه و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال دفع غده سرطانی "اسرائیل" به عنوان اولویت اول جهان اسلامی، روز اسلام و دادخواهی از بیداری است. روز قدس رزمایش پر ابهت سپاهیان اسلام در برابر چشمان حیرت زده مستکبرین و خونخواران جهان و اعلام نفرت عمومی مسلمانان و همه آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است.

در این بیانیه آمده است: روز قدس قیام بر ضد زورگویی، اشغال و ایستادگی در برابر ستم و حمایت از مظلوم است. روز فریاد برای آزادی بشر از زندان کبود رسانه های صهیونیستی، رهایی از سلطه ی جهل، پلیدی و زشتی در جهان و حماسه ی مردمی برای آزادی و امنیت است و در شرایطی از راه می رسد که مساله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهمترین دغدغه جهان اسلام در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس است. امروز وضعیت معادلات جهانی به ویژه روند معادلات منطقه موج بیداری اسلامی و استکبار ستیزی جهانی و خیزش ضد سرمایه داری و افول هژمونی جبهه استکبار و نظام سلطه در صدد شکستن موانع و چالش های موجود می باشد.

در این بیانیه تاکید شده است: امروز نه تنها فلسطین، که جهان اسلام از مصر و عربستان و تونس، لیبی، یمن، بحرین، سوریه، عراق، اردن و ... برای یافتن هویت حقیقی و رهانیدن خویش از زیر سلطه سفاکانه رژیم های پوشالی و وابسته به غرب در تکاپو، به انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران تأسی می جویند که بی شک هدف طراحان فتنه جریان عبری عربی غربی و حمله به یمن و سوریه و عراق و به حاشیه کشاندن این مهم است.به راستی روز قدس روز تجلی حضور باشکوه امت پیامبر اعظم(ص) و آزادی خواهان و ظلم ستیزان عالم است.

این بیانیه تصریح می کند: لذا همه کسانی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی  در وجودشان روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم و فریادهای اعتراض آمیز خود را همچون همیشه با پیروی از فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) عزیز در راهپیمایی عظیم و تاریخی روز جهانی قدس که پیروی از سنت الهی « ان تنصر ا... ینصرکم » است به گوش جهانیان و سکوت تلخ و بی شرمانه ی نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر خواهند رساند.

سپاه قدس گیلان در پایان این بیانیه ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی، از آحاد مردم ولایت مدار، رشید و شهید پرور گیلان دعوت می نماید که با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس و حفظ وحدت، انسجام یکپارچه هم صدا با ملل آزاده و حق طلب جهان و حضور قدرتمند خود لرزه بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، این پدیده شوم و شر مطلق و ریشه ی اصلی نا امنی انداخته و نوید بخش تحقق وعده الهی که سرانجام حق بر باطل پیروزی خواهد شد باشیم. و ظهور مکتب مقاومت را در منطقه رقم زده و با عملیاتی کردن ایده های راهبردی خود از حوزه ذهن به عرصه عمل و قدرت نمایی بیداری بر روی زمین، اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه وصهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته وآنان را وادار به انفعال در راه اندازی جنگ های نیابتی و فتنه های تروریستی در سرزمین های اسلامی و رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی نمائیم.

همچنین رده های اقشاری بسیج (سپاه ناحیه مرکزی رشت، مجمع عالی بسیجیان استان، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج کارمندان، بسیج کارگری، بسیج حقوقدانان، بسیج جامعه زنان، بسیج دانش آموزی، بسیج علمی پژوهشی، بسیج هنرمندان، بسیج پیشکسوتان جهاد وشهادت، بسیج رسانه، بسیج کشاورزی، بسیج سازندگی، بسیج مهندسین، بسیج مساجد، بسیج مداحان، بسیج طلاب، بسیج اصناف، بسیج فرهنگیان) هرکدام با صدور اطلاعیه ای ضمن اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، از عموم مردم شهید پرور گیلان جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده اند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار